טרגדיה: משה ומימי ניזרי ז”ל ממגדל העמק, נהרגו בתאונה בבקעת הירדן

בני הזוג, שהיו בדרכם לנופש בים המלח, הותירו אחריהם שישה ילדים • משה ז"ל היה  גמלאי של המשטרה שהקים ותחזק מכספו בית כנסת בשכונת נוף העמק שמחה ע"ה טיפלה בקשישים • ראש העיר מגדל העמק: "טרגדיה, נלווה את המשפחה"
חיים טוויל
א' טבת התשפ"א / 16.12.2020 17:00

ר’ משה ושמחה (מימי) נזרי ז”ל, בני 65 ו-63, זוג חרדי ממגדל העמק, הם שני הנספים שנהרגו הבוקר (רביעי) בתאונת הדרכים הקטלנית בין מכוניתם לבין משאית בכביש 90 בבקעת הירדן, סמוך לעוג’א א-תחתא.

אהרן מבית שמש מקבל כל חודש 6,400 שקלים בגלל דיכאון. אולי גם לך מגיע? 

לפי דיווח באתר ynet, השניים – מוותיקי מגדל העמק,  היו בדרכם לנופש בים המלח אך התנגשו מסיבה שעדיין לא ברורה במשאית שהגיעה ממול. התאונה הנוראה תועדה במצלמות האבטחה הפרוסות על הכביש.

משה ז”ל היה גמלאי של המשטרה שהקים ותחזק מכספו בית כנסת בשכונת נוף העמק במגדל העמק. שמחה ע”ה טיפלה בקשישים.

הם הותירו אחריהם שישה ילדים.

ראש העיר, אלי ברדה, אמר על האסון:  “משפחת מגדל העמק כואבת ודואבת את הטרגדיה שפקדה את משפחת נזרי, מהמשפחות המכובדות והמייסדות של העיר. תושבי העיר מחבקים את המשפחה והרשות תלווה אותם מקרוב”.

מחקירה הראשונית של התאונה עולה, כי נהג הרכב הפרטי סטה מנתיב נסיעתו בכביש הבקעה והתנגש חזיתית במשאית, שהגיעה מהכיוון הנגדי.

חובש מד”א יונתן שנבאי שהגיע לזירה, סיפר: “כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין רכב פרטי ומשאית. שני הנוסעים היו לכודים ברכב כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות קשות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות. הגבר היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בזירה. האישה שחולצה מהרכב הייתה מחוסרת הכרה, ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות, אבל לאחר זמן ממושך של טיפול רפואי אינטנסיבי נאלצנו לקבוע את מותה.

“נהג המשאית שנפגע באורח קל טופל במקום ופונה לבית חולים כשמצבו קל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מן השמים תנוחמו
    18/12/2020 00:16
    אלי
  1. מן השמים תנוחמו .

  2. הלב כואב על אבידה כזאת.
    18/12/2020 14:53
    שרית בן נון ודנן.
  3. אנשים טובים ומיוחדים מאד…אבידה גדולה..