זו הסיבה שסמוטריץ’ ‘התנפל’ על מפלגת גדעון סער-שאשא ביטון

סמוטריץ: "שומרי הסף של כנופיית שלטון החוק. לאנשי ימין אסור להצביע להם" • השרה מירי רגב: "תחזירי את המנדט למחנה הלאומי שעליו עשית סיבוב בשביל התועלת האישית שלך. בושה וחרפה"
אריה ריבקינד
כ"ט כסלו התשפ"א / 15.12.2020 15:59

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ מ’ימינה’ תקף אחר הצהרים (שלישי) את מפלגת גדעון סער הנרקמת – ואת את הצטרפותה של יפעת שאשא ביטון.

אהרן מבית שמש מקבל כל חודש 6,400 שקלים בגלל דיכאון. אולי גם לך מגיע? 

”‏מפלגת ‘כולנו’ היתה הבלם שחסם כל תיקון במערכת המשפט בכנסת ה-20. המקום המרכזי שתופסים בכיריה במפלגתו של סער בצירוף הסיסמאות שלו ושל הנדל על ‘ימין ממלכתי’, שהפך כיסוי להלבנת כשלי מערכת המשפט, מלמדים שזו הולכת להיות מפלגת שומרי הסף של כנופיית שלטון החוק.

“לאנשי ימין אסור להצביע להם”, קבע.

שרת התחבורה מירי רגב הגיבה: “‏יפעת שאשא ביטון – אם נותרה בך טיפת יושרה, התפטרי מיד מהכנסת ותחזירי את המנדט למחנה הלאומי שעליו עשית סיבוב בשביל התועלת האישית שלך. בושה וחרפה”.

חברת הכנסת אוסנת מארק מהליכוד הגיבה: ”מאז פרישתו של אהוד אולמרט הליכוד לא חווה אבידה קשה כל כך כמו העזיבה של שאשא ביטון. שלום ולא להתראות. התקדמנו עוד מקום. כל הרעים הולכים”.

ח”כ ד”ר שלמה קרעי הגיב לפרישת שאשא ביטון: “אחד הפסיד תבוסה דמוקרטית מפוארת ובעט בבוחריו והשנייה ירקה לבאר ששריינה אותה והכניסה אותה לכנסת. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא מינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות