זוכה ל-44% אחוזי תמיכה: מרים פרץ תתמודד על נשיאות המדינה?

כלת פרס ישראל מרים פרץ נשאלה בראיון על האפשרות שתתמודד לנשיאות: "כשיגיע הרגע - אשקול. כרגע זה לא מעניין אותי. אנשים מחבקים, אומרים 'הנשיאה הבאה' – אל תמהרו להכתיר אותי"
אריה ריבקינד
כ"ח כסלו התשפ"א / 14.12.2020 13:06

אשת החינוך וכלת פרס ישראל מרים פרץ, ששיכלה את שני בניה הי”ד,  התייחסה היום (שני) בריאיון שהעניקה לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב לאפשרות שתתמודד לנשיאות המדינה.

אהרן מבית שמש מקבל כל חודש 6,400 שקלים בגלל דיכאון. אולי גם לך מגיע? 

“אני מוחמאת מהפניות הרבות, אני מלאה בבקשות ופניות של אנשים שרוצים לעשות עצומות אבל אני חייבת לומר – לא קמפיין, לא יוזמת מפגשים עם חברי כנסת, אני לא עסוקה בזה”, אמרה פרץ. “כשיגיע הרגע אני מבטיחה שאשקול, כרגע אני לא שם”.

היא הוסיפה: “יש תפקידים שמעניינים, הנשיאות זה תפקיד גדול. אנשים מחבקים, אומרים ‘הנשיאה הבאה’ – אל תמהרו להכתיר אותי. אני אדם מאמין והרבה דברים בחיי לא בחרתי אותם ולא בחרתי שתכירו אותי, הייתי משלמת כל הון שבעולם להישאר במה שהייתי ולגדל את משפחתי וילדיי אבל נגזרה עליי היציאה הזו החוצה”.

עד כה הכריזו שלושה אנשים באופן רשמי כי הם מתכוונים להתמודד בבחירות לנשיאות: שר הכלכלה עמיר פרץ, השר לשעבר פרופ’ שמעון שטרית וחבר הכנסת לשעבר יהודה גליק. הם עדיין לא גייסו עשר חתימות של חברי כנסת המאפשרות להגיש מועמדות רשמית.

אישים נוספים שלוטשים עיניים לתפקיד הם יו”ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג  ושר הבריאות יולי אדלשטיין.

מסקר דעת קהל שביצע מכון דיירקט פולס ופורסם בחדשות 12 עולה, כי מרים פרץ זוכה ל-44% אחוזי תמיכה בציבור הישראלי, יצחק הרצוג עם 18%, יולי אדלשטיין עם 14% ועמיר פרץ עם 9%.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות