יאיר לפיד: “רק לנו אפשר להאמין כשאנו אומרים שלא נשב עם נתניהו”

יו"ר האופוזיציה נשא דברים בפתח ישיבת סיעת יש עתיד-תל"ם: "כל המפה הפוליטית השתנתה בשבוע האחרון. יש פה הזדמנות שלא היתה שנים. בפעם הראשונה מזה שנים, אין כזה דבר יותר הגוש של נתניהו"
אריה ריבקינד
כ"ח כסלו התשפ"א / 14.12.2020 12:10

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יאיר לפיד, נשא הבוקר (חמישי) דברים בפתח ישיבת סיעתו יש עתיד-תל”ם בכנסת.

אהרן מבית שמש מקבל כל חודש 6,400 שקלים בגלל דיכאון. אולי גם לך מגיע? 

לפיד פתח: “רק לנו אפשר להאמין כשאנחנו אומרים שלא נשב עם נתניהו. תאמינו רק למי שכבר הוכיח לכם שאפשר לסמוך עליו. בבחירות האלה, אפשר לנצח. כל המפה הפוליטית השתנתה בשבוע האחרון”.

לדבריו, “הציבור איבד אמון במערכת הפוליטית. בצדק גמור. נמאס לו מפוליטיקאים שמבטיחים ולא מקיימים. הוא פוחד מעוד פוליטיקאים שאומרים שלא יישבו עם נתניהו, ואז רצים לממשלה של נתניהו.

“רק לנו אפשר להאמין כשאנחנו אומרים שלא נשב עם נתניהו. אנחנו לא נוותר על ערכים בשביל כסאות. הוכחנו את זה, יותר מפעם אחת. ישראל זקוקה להנהגה של אנשים שאפשר לסמוך עליהם. שירגיעו את המערכת. שפותרים בעיות, לא יוצרים בעיות. אם לא נחליף הנהגה אנחנו בדרך למשבר כלכלי”.

הוא הוסיף: “אזרחי ישראל צריכים ממשלה שתביא יציבות. שתחזיר את האמון. בלי יציבות אי אפשר יהיה להרים את הכלכלה. בלי אמון לא נוכל להתמודד עם המגיפה ולהוריד את מפלס השנאה”.

לפיד עודד את חברי הסיעה: “בבחירות האלה, אפשר לנצח. כל המפה הפוליטית השתנתה בשבוע האחרון. יש פה הזדמנות שלא היתה שנים. בפעם הראשונה מזה שנים, אין כזה דבר יותר הגוש של נתניהו. הוא איבד את הגוש.

“אם מדינת ישראל רוצה יציבות – ‘יש עתיד’ היא אי של יציבות. מסביב לשולחן הזה יש שכל, יש אמינות, יש המון נסיון, ויש את הערכים הנכונים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות