אחרי הקריסה בסקרים I בכיר בכחול לבן: “לשקול להחליף את בני גנץ”

ההתרסקות בסקרים הובילה למחנאות במפלגת כחול לבן - בין תומכי היציאה המיידית לבחירות לבין המעוניינים בהחלפת גנץ • גורם בכיר במפלגה: "צריכים לחשב מסלול מחדש"
אריה ריבקינד
כ"ח כסלו התשפ"א / 14.12.2020 09:59

על רקע ההתרסקות בסקרים, מעמיק הקרע בכחול לבן: במפלגתו של בני גנץ מתמודדים עם הצניחה בסקרים בעקבות הודעתו של גדעון סער על הקמת מפלגה חדשה, וכן עם ביקורת קטלנית על מנהיגות חלשה מצידו של היו”ר.

בעיתון ‘ישראל היום’ דווח, כי חלק מבכירי המפלגה חושבים שיש להחליף את היו”ר כדי לשנות את המומנטום.

המחנאות במפלגה מתחלקת לשניים: המחנה שמבקש לצאת לבחירות מיידית כדי “להחליט” בעבור נתניהו על מועד בחירות לא נוח, כביכול – בחודש מרץ.

מנגד, עומד מחנה שמתחת לפני השטח מעביר מסרים שרק החלפתו של גנץ עשויה להציל את גורלה של כחול לבן, שעומדת על כשישה מנדטים ברוב הסקרים.

בד בבד, קיימת אמונה קטנה שעוד תימצא פשרה עם הליכוד.

בכיר בכחול לבן אמר: “הפרסומים בימים האחרונים על היעדר מנהיגות בכחול לבן והסקרים שמצביעים על ירידה דרמטית במנדטים של כחול לבן ואי התאמת בני גנץ לראשות הממשלה, מחייבים לחשב מסלול מחדש ולבחון אם נדרש שינוי בעמדת מנהיג המפלגה. כחול לבן חייבת להישאר אלטרנטיבה שלטונית, ובהרכב הנוכחי כל אלה עומדים בסימן שאלה גדול”.

גורם בכחול לבן אמר: “כחול לבן הוקמה כדי להחליף את השלטון, וכדי לעשות זאת היא צריכה לקבל החלטות מי יוביל אותה בעתיד הקרוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות