שני אחיו נהרגו: יאיר יונגרייס בן ה-10 שנפצע בתאונה – שוחרר לביתו

אחיהם של הילדים ידידיה ואלישיב מבית אל, שנהרגו בתאונה הקשה במחלף שער הגיא בכביש 1 ביום שישי השתחרר מבית החולים • דודו, בן ה-25, עדיין מאושפז במצב קשה
חיים טוויל
כ"ח כסלו התשפ"א / 14.12.2020 00:42

יאיר יונגרייס, שנפצע בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה ביום שישי במחלף שער הגיא, שוחרר הערב (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

אהרן מבית שמש מקבל כל חודש 6,400 שקלים בגלל דיכאון. אולי גם לך מגיע? 

דודו, נהג הרכב, שנפצע באורח קשה, עדיין מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ.

מהמרכז הרפואי נמסר: “הילד בן ה-10 אשר נפגע בתאונת הדרכים ביום שישי שוחרר הערב לביתו. הפצוע השני, בן ה-25, עודנו מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ”.

יאיר הוא אחיהם של הילדים ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס ז”ל בני השש והתשע מהיישוב בית אל, שנהרגו בתאונה והובאו במוצאי שבת למנוחות בהר המנוחות בירושלים.

אביהם, יעקב, ספד להם: “תגידו לריבונו של עולם שייתן לנו כוח להמשיך את אותה שמחה שהייתה לנו. אנחנו נמצאים בתוך ימי חנוכה, כולם מכירים את השיר: ‘באנו חושך לגרש’, כל אחד זה אור קטן, ריבונו של עולם נתן לנו משימה כעם ישראל להאיר את החושך בעולם הזה בתוכן רוחני על פי הדרך שהוא הציב לנו”.

האב צוטט בחדשות 12: “ריבונו של עולם, גלוי וידוע לפניך שהשתדלנו לחנך את הנשמות הללו. האור שלכם ימשיך להאיר אצלנו, לכו לפני כיסא הכבוד ותגידו לריבונו של עולם שייתן לנו כוח להמשיך את אותו שמחה שהייתה לנו”.

האב סיפר בדמעות על הדלקת נר ראשון של חנוכה עם ילדיו: “רק ביום חמישי האחרון, איזה ריקודים עשינו במרפסת, איך התרגשנו, איך התלהבתם מהסביבון הפתעות של אבא ואמא, עם כל השמחה הזאת תעלו למעלה. תהיו מליצי יושר עלינו שיהיה לנו כוח לעמוד באתגר המטורף הזה.

“מידי לילה היינו אומרים יחד ‘קריאת שמע’ עם הילדים, כשהאחות הקטנה טליה לא הייתה נרדמת – אלישיב ז”ל היה מרדים אותה בשיר ‘המלאך הגואל אותי’, ידידיה לך עם אלישיב ותן לו יד, יש לכם בשמיים סבא וסבתא משני הצדדים – קבלו אותם ותראו להם את הדרך ותחבקו אותם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות