אחרי הבגידה לפני שנה: השר רפי פרץ לא פוסל שותפות עם ‘עוצמה’

הרב רפי פרץ נשאל היום האם יסכים לשותפות פוליטית עם מפלגת עוצמה יהודית - והשיב: "בפוליטיקה הכל יכול לקרות" • אחרי הפרת ההסכם לפני הבחירות האחרונות, הבטיח ד"ר מיכאל בן ארי: "לא נמחל לרב פרץ וניר אורבך ויובל צור ושאר הנוכלים. עד סוף הדורות"
אריה ריבקינד
כ"ד כסלו התשפ"א / 10.12.2020 14:00

יו”ר הבית היהודי השר הרב רפי פרץ נשאל היום האם יסכים לשותפות פוליטית עם מפלגת עוצמה יהודית – במידה וייערכו בחירות בקרוב.

“בפוליטיקה הכל יכול לקרות. כל מי שרואה את דגל הציונות הדתית מעל ראשו – שיצטרף”, אמר הרב פרץ בראיון לגלי צה”ל.

מה זה “מחירון רכב שיתופי”? כיצד יוצגו המחירים במחירון? כל הפרטים

יצוין, כי שתי המפלגות נמצאות מתחת לאחוז החסימה, בכל הסקרים.

כזכור, רגע ממש לפני המועד האחרון להגשת הרשימות לכנסת ה-23, החליט הרב רפי פרץ לחבור יחד עם מפלגת הבית היהודי אל מפלגות הימין החדש והאיחוד הלאומי – תוך הפרה בוטה של ההסכם שחתם עם איתמר בן גביר, שנותר בחוץ.

יו״ר תנועת עוצמה יהודית, ד״ר מיכאל בן ארי, הגיב אז: “רשימה של נוכלים, הם ורבניהם! אחד האיסורים החמורים, היא הפרת מילה, לא יחל דברו… וחולדה ובור יעידו! לא נמחל לרב פרץ וניר אורבך ויובל צור ושאר הנוכלים. עד סוף הדורות. וחולדה ובור יעידו!”

הוא הוסיף: “הרב פרץ, לא רק בגד בנו, הוא העלה את המחיר של עצמו בתמורה לבגידה, כשדרש את המקום השני. הוא רימה והוליך שולל, ומנע מאיתנו הערכות ראויה. איך האיש הזה, מביט במראה?”

בתחילת השבוע שיגר הרב פרץ מכתב לפעילי המפלגה, בו כתב כי “במידה והכנסת תפוזר ב-23.12 יתקיימו פריימריז במרכז המפלגה ליו״ר ולרשימה. במידה ותהיה פשרה נתחיל בתהליך של חידוש פני המפלגה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות