החיסונים פה, עיתונאים מתקשים לפרגן, ולפיד הפך לבדיחה ברשת

המטוס הראשון עם משלוח החיסונים של 'פייזר' נחת בנתב"ג, אבל עיתונאי השמאל התקשו לפרגן לנתניהו על ההישג האדיר • הגולשים ברשתות החברתיות לועגים ליאיר לפיד, שאמר "לא יהיו חיסונים בינואר", אבי בניהו התנצל בפומבי בפני ביבי, אבל הדובר של יו"ר יש עתיד נשאר 'חמוץ'
אבי כץ
כ"ג כסלו התשפ"א / 09.12.2020 16:16

המטוס הראשון עם משלוח החיסונים של חברת ‘פייזר’ נגד נגיף הקורונה נחת הבוקר (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון, אבל עיתונאי השמאל, כמו דוברי מפלגות השמאל, התקשו לפרגן לראש הממשלה בנימין נתניהו.

מה זה “מחירון רכב שיתופי”? כיצד יוצגו המחירים במחירון? כל הפרטים

עיתונאי רשת נדב אייל הסתפק בציוץ סתמי וכתב, לצד תמונה:  “חיסונים וראש הממשלה שאומר שהוא יהיה הראשון להתחסן”.

חלק מהגולשים הגיבו לו: “גאה בראש הממשלה שלי. נדב תפסיק להיות ממורמר” ו”כל כך קשה לומר מילה טובה? הרי ביקורת אתה לא חוסך. נסה, זה לא כואב”.

מגישת חדשות 12, קרן מרציאנו, דיווחה על נחיתת החיסונים בנתב”ג וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: “יש לי הרבה ביקורת על ניהול משבר הקורונה וההחלטות התמוהות של הקבינט. לצד זה צריך להגיד שהבאת החיסונים המוקדמת לישראל היא הישג דרמטי. זה באמת יום מרגש”.

איש התקשורת שמעון ריקלין, עקץ אותה: “זה חלק מהקוד אצלכם שאסור סתם להחמיא בלי להעביר ביקורת לפני”.

מרציאנו השיבה לריקלין: “לא יודעת מה זה אצלכם אבל מאוד גאה בקוד שלי. כנראה שבדובאי ממש כיף עכשיו אבל מעדכנת שכאן מדינה שלמה לא יודעת אילו הגבלות יוטלו מחר בבוקר. אנשים רוצים להיערך ולדעת אם יוכלו לעבוד מחר או לא. מתבקש ניהול עקבי וטוב יותר של קבינט הקורונה. כשזה קורה במקביל להגעת החיסון אפשר להגיד את שניהם”.

אבי בניהו, דווקא בחר לפרסם התנצלות: “גם כאן וגם במקומות נוספים כפרתי באמירות של ראש הממשלה נתניהו שאמר שהחיסונים הראשונים יגיעו בינואר ואמרתי כי הוא מטעה הציבור ביודעין. אימצתי את הערכת שר הבריאות וגורמי המקצוע שאמרו שלא יגיעו חיסונים לפני מרץ. חש שחובתי להתנצל בפניו ובפניכם ואני עושה זאת בלב שלם. בריאות”.

מי שהפך למשל ולשנינה ברשתות החברתיות הוא יאיר לפיד – שאמר לפני פחות מחודש ש”לא יהיו חיסונים בינואר” וכי “נתניהו משקר”.

בסרטונים שהוצגו ברשתות מוצגים דבריו של לפיד אל מול המציאות:

 

למרות זאת, רועי קונקול, הדובר של לפיד, הגיב היום כמו ‘חמוץ’ על הודעתו של ראש הממשלה, כי יתחסן ראשון על מנת להגביר את אמון האזרחים בחיסון: “רק ביבי יכול להתחסן ראשון לפני אזרחים שבאמת צריכים את זה. אפילו מלכת אנגליה (שהיא באמת בסיכון) לא התחסנה לפני האזרחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות