ונעבור לפרסומות • מויש פריד סוקר את הפרסומות שעשו לו את השבוע
אז מה היה לנו?
צבע אדום, טילים, כיפת ברזל, מנהרות, כניסה קרקעית, הפסקת אש, הפוגה ו… עוד הפסקת אש. הפעם הומניטארית.
ובינתיים, המפרסמים (וגם הפרסומאים) ממתינים להפוגה אמיתית, כזו שמחזירה לשיגרה, כי בין הזמנים – אחת מתקופות השיא בעולם הפרסום – כבר יצא לדרכו ואף אחד לא רוצה לפספס.
השבוע נראה כי אכן כולם ניסו ‘לתפוס’ בזמן את בין הזמנים, והעיתונים היו מלאים בפרסומות. את חלקן אנו מביאים כאן.
■
נתחיל במודעה מרגיעה, אחרי תקופה מלחיצה שעברה על כולנו. בבנק פאג”י מרגיעים אותנו. אל תהיו לחוצים. יש הלוואות בתנאים טובים.
צבע אדום? בלי לחץ, קחו הלוואה.
■
מה הוחלט? שמן דקל טוב לתינוק? או שבעצם לא?
כל פרסומאי מתחיל יודע שבפרסומת צריך להדגיש את יתרונות המוצר. לפעמים קורה שהיתרונות קצת סותרים…
שמן דקל ממש לא טוב.
בעצם…אולי כן?
■
בירות האופנה בלחץ! נולדה עונה חדשה.
ארמני, פראדה ושאר מעצבי העל נכנסו השבוע ללחץ קל בראותם כי נולדה עונה חדשה.
עונת בין הזמנים.
אז שנסו מותניים ורדו למקלט עם הקולקציה החדשה.
אזעקה? שניה, לובש את החליפה החדשה ונכנס למרחב המוגן.
■
רק היום! במבצע!
כשעסק רוצה לקדם את המכירות, אחד הפתרונות הוא לפרסם מבצע. לפעמים מרוב מבצעים כבר לא רואים את העסק.
מדפים מלאי מבצעים. יש גם change במקום?
■ הכותב הוא בעלים בחברת אקסטרא – חברה לשיווק, קידום מכירות והפקת אירועים במגזר החרדי [email protected]
-
אין ספק בולטון הכי טוב