סמוטריץ’ למזוז: “ברוך שפטרנו” • האב השכול לשופט: תודה בטעותך

חבר הכנסת לא חסך ביקורת מהשופט הפורש: "האיש משאיר אחריו מורשת של התאכזרות לרחמנים ורחמנות על אכזרים" • אביו של הלוחם עמית בן יגאל הי"ד הביע תקווה שהשופט יודה שטעה כשהתנגד להריסת בית המחבל שרצח את בנו
אריה ריבקינד
כ"ב כסלו התשפ"א / 08.12.2020 00:26

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ בירך הערב (שני) את שופט בית המשפט העליון מני מזוז, לאחר שהודיע על פרישתו מתפקידו, 4 שנים לפני תום מועד כהונתו.

מה זה “מחירון רכב שיתופי”? כיצד יוצגו המחירים במחירון? כל הפרטים

צ’ט או טלפון: למה חברי ‘מכבי’ לא צריכים לרוץ למיון על כל דבר? 

“בדרך כלל כשאדם עוזב נהוג לפרגן לו ולהבליט את הטוב ולא את הביקורת. אצל מזוז פשוט אי אפשר”, כתב סמוטריץ’ בטוויטר. “האיש משאיר אחריו מורשת של התאכזרות לרחמנים ורחמנות על אכזרים. מורשת של ניצול כס השיפוט לקידום אג’נדה פוליטית קיצונית”.

הח”כ הוסיף: “מורשת של פסיקות שמגבות משפחות מחבלים ומגינות על בתי מרצחים, ומאידך תומכות בהרס בתי יהודים, פסילת חוק ההסדרה ורמיסת זכויות אזרח ואדם של יהודים תמימים. ברוך שפטרנו”.

בחודשים האחרונים ספג מזוז ביקורת חריפה מצד משפחות נפגעי הטרור שאף הפגינו מול ביתו, לאחר שפסק שלא להרוס את בית המחבל שרצח את לוחם סיירת גולני עמית בן יגאל הי”ד.

ברוך, אביו של עמית הי”ד, פרסם הערב סרטון בו הוא מברך את השופט מני מזוז לרגל פרישתו.

“שלום לך כבוד השופט מזוז. קראתי שהחלטת לפרוש מכס המשפט. אני רוצה לומר לך אדוני השופט: ההחלטה שלך שלא להרוס את בית המחבל שרצח את הילד היחיד שהקב”ה נתן לי, כל כך פגעה בנו ועשתה לנו לא טוב”, פתח האב.

“למרות זאת, אני רוצה לברך אותך בחיים החדשים שבהם תמשיך. מי יודע, אולי יבוא יום ותגיד בקולך שלך, שההחלטה שלך בעניין עמית בן יגאל, לוחם סיירת גולני וגיבור ישראל, היתה טעות. מודה ועוזב ירוחם. מותר לך לטעות ואתה טעית. אני מאחל לך הצלחה, הרבה בריאות ושנדע רק דברים טובים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קופת שרצים
    08/12/2020 08:44
    רוני
  1. מעניין מה עומד מאחורי ההתפטרות. לא כדאי להיתמם. האם איזה דיל אפל הניע את ההתפטרות או גרוע מכך ?