טרגדיה: שבוע אחרי הבר מצווה נפל מגדר שקרסה בישיבה – ונהרג

דניאל מדמון ז"ל, תלמיד ישיבת ברסלב, פונה תוך פעולות החייאה ל'הדסה' במצב אנוש, עם פגיעת ראש קשה • איש הצלה: "הגדר בחצר הישיבה קרסה והוא נפל מגובה של כ-5 מטרים" • 'הדסה': מאמצי החייאה אינטנסיביים נמשכו גם על ידי צוות יחידת הטראומה, אך הם נאלצו לקבוע את מותו
חיים טוויל
כ"א כסלו התשפ"א / 07.12.2020 15:55

אסון בבית שמש:  דניאל מדמון ז”ל, נער בן 13, שחגג בר מצווה לפני שבוע, נפל אחר הצהריים (שני) מגובה ברחוב בן איש חי בעיר בית שמש – ונהרג.

מה זה “מחירון רכב שיתופי”? כיצד יוצגו המחירים במחירון? כל הפרטים

צ’ט או טלפון: למה חברי ‘מכבי’ לא צריכים לרוץ למיון על כל דבר? 

כוחות הצלה הוזעקו לזירה והחלו להעניק לנער טיפול רפואי ראשוני, ביצעו בו פעולות החייאה, שלאחריהן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם, שם למרבה הצער נקבע מותו.

הנער, תלמיד ישיבת מבקשי ברסלב בשכונת חפציבה, נפל מגובה עם גדר שקרסה בישיבה.

מאיר פרל, חובש איחוד הצלה, מסר: “לדברי עוברי אורח גדר בחצר הישיבה קרסה ובעקבות כך הוא נפל מגובה של כ-5 מטרים. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים במצב אנוש”.

יחיאל רוזנברג, חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף בפעולות החייאה: “ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס”ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה”.

מהדסה עין כרם נמסר: אל יחידת הטראומה פונה על ידי מד״א נער בן 13, תוך כדי פעולות החייאה, לאחר שנפל מגובה בבית שמש וסבל מפגיעת ראש קשה.
מאמצי החייאה אינטנסיביים נמשכו גם על ידי צוות יחידת הטראומה אך הם נאלצו לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה.

צילום: קובי ליזרוביץ, ואיחוד הצלה

שלומי פרץ, מתנדב זק״א שטיפל בזירה: “מדובר בצעיר בן 13 שנשען על גדר ברזל שהשתחררה ממקומה ונפל מגובה כ-5 מטר. כשהגעתי למקום ראיתי את הצעיר שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות, צוותי מד״א ביצעו פעולות החייאה ממושכות ופינו את הצעיר במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו”

אברהם קאפ, מפקד זק״א בית שמש: ״כואב הלב, רק לפני שבוע הבחור הצעיר חגג בר מצווה. אנחנו מסייעים לבני המשפחה בשעתם הקשה.״

מתנדבי זק״א בית שמש טיפלו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה.

נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות