לפיד: הם התקפלו מספיק • כחול לבן: מפיץ שנאה מבוקר עד לילה

יו"ר יש עתיד תקף את כחול לבן: "אני מאוד מקווה שלא תהיה עוד התקפלות בכחול לבן. הם התקפלו מספיק. מספיק עם זה. זה לא לכבודם" • כחול לבן השיבו: "טוב שיעשה בדק בית ויבין למה אף אחד מחבריו לא רואה בו כמועמד שמסוגל להקים ממשלה"
אריה ריבקינד
כ' כסלו התשפ"א / 06.12.2020 18:45

אין ספק שסוף השבוע היה בסימן חיבורים פוליטיים מעניינים: הרמטכ”ל לשעבר משה (בוגי) יעלון הודיע כי במידה וירוץ עם השחקן החדש  הרמטכ”ל לשעבר גדי איזנקוט –  זה יהיה מספר 2 מתחתיו.

מה זה “מחירון רכב שיתופי”? כיצד יוצגו המחירים במחירון? כל הפרטים

צ’ט או טלפון: למה חברי ‘מכבי’ לא צריכים לרוץ למיון על כל דבר? 

עם זאת, בריאיון שהעניק היום לגולן יוכפז וניסים משעל ב־103fm, אמר יעלון כי הצדדים טרם החליטו.

ראש האופוזיציה ויו”ר יש עתיד יאיר לפיד שוחח הערב עם בן כספית ואריה אלדד ב־103fm – והגיב על הדברים: “מה שקורה בחיינו זה פשוט אסון אחד מתמשך, גם ניהולי וגם ערכי. אני לא רואה מצב שאפשר להחליף שלטון בלי יש עתיד, ולפיכך צריך להתאחד כולם. רק לא ביבי זה לא רק האיש, זה כיוון של מדינה”.

הוא ‘עקץ’ את מפלגתו של בני גנץ: “אני מאוד מקווה שלא תהיה עוד התקפלות בכחול לבן. הם התקפלו מספיק. מספיק עם זה. זה לא לכבודם של מי שהיו רמטכ”לים בצה”ל”.

בכחול לבן לא עברו בשתיקה – ומסרו בתגובה: “לפיד לא היה אלטרנטיבה ולא יהיה אלטרנטיבה. אין לו שום סיכוי להקים ממשלה. במקום להפיץ שנאה מבוקר עד לילה על כחול לבן, טוב שיעשה בדק בית ויבין למה אף אחד מחבריו לא רואה בו כמועמד שמסוגל להקים ממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות