נתניהו: “יש עלייה תלולה ומדאיגה, נחליט היום בקבינט לגבי חנוכה”

ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה לאפשרות של הידוק ההגבלות לקראת החג: "אנחנו רוצים שתחגגו ביחד אבל חוששים מהתפשטות הנגיף" • סיפר כי שוחח עם מנכ"ל פייזר על הקדמת הבאת החיסונים לישראל
אריה ריבקינד
כ' כסלו התשפ"א / 06.12.2020 12:46

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה השבועית, לעלייה בנתוני התחלואה בקורונה בימים האחרונים.

שתדע: אם תפספס את ההזדמנות המטורפת הזו אתה יוצא פראייר 

צ’ט או טלפון: למה חברי ‘מכבי’ לא צריכים לרוץ למיון על כל דבר? 

“לצערי כנראה זה לא קורה כפי שהיינו רוצים שזה יקרה – בימים האחרונים אנחנו רואים עלייה תלולה ומדאיגה בתחלואה”, אמר נתניהו.

הוא ציין כי קבינט הקורונה “יתכנס היום ונשמע את הצעות משרד הבריאות לבלימה, ונחליט מה קורה בחנוכה, אנחנו רוצים שתחגגו ביחד אבל חוששים מהעלייה”.

ראש הממשלה התייחס גם למאמצים להבאת כמה שיותר חיסונים לארץ: “בסוף השבוע חתמנו עם חברת מודרנה על 6 מיליון חיסונים שיגיעו בקרוב לישראל. זה פי 3 חיסונים משהיה בחוזה המקורי”.

הוא הוסיף: “בימים האחרונים שוחחתי עם מנכ”ל פייזר, אלברט בורלה, על הקדמת קבלת החיסונים לישראל, ואני אמשיך להוביל את המדיניות שקבענו מתחילת פיתוח החיסונים: כמה שיותר חיסונים, כמה שיותר מקורות, לכמה שיותר אזרחים וכמה שיותר מהר”.

לדבריו, “אנחנו נערכים למבצע לוגיסטי אדיר של לקיחת החיסונים, שימורם וחלוקתם לאזרחי ישראל. אני חושב שהיום ניתן לומר בבטחה כי ניתן לראות את האור בקצה המגיפה אבל עד אז אני אחזור ואומר: על כולנו להמשיך להישמע להנחיות זה מרחק ידיים ומסיכות”.

בתוך כך, שר המשפטים אבי ניסנקורן מתכוון להביא היום לאישור הממשלה את מינויו של עורך הדין עמית איסמן לתפקיד פרקליט המדינה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעניין כל חגי ישראל יש עלייה תלולה
    06/12/2020 14:34
    חנן
  1. נתניהו אני מבטיח לחגוג רק עם אנשים שגרים במקומות ירוקים ולא בכפרים אדומים (ודי לחכימה…)