הרבי מויזניץ’: זה הסוד למה בציבור החרדי תחלואת הנגיף יורדת פלאים

ב'ברכת השבת' לרבנית, אשת בעל הישועות משה זצ"ל, סיפר הרבי מויזניץ' כי נשאל השבוע לסיבת הירידה בתחלואה • הבטיח: "אם גם הללו יחזרו בתשובה, יראו כולם את ישועת ה'" • "צריכים לבקש ולהעתיר לפני השי"ת שיסור חרון אפו, שתהא האפשרות והיכולת לערוך שמחות ללא עגמת נפש"
יוסף גרינבוים
י"ט כסלו התשפ"א / 05.12.2020 21:41

מה הסיבה שתחלואת הקורונה כה נמוכה בציבור החרדי, לעומת הזינוק בציבור הכללי?

שתדע: אם תפספס את ההזדמנות המטורפת הזו אתה יוצא פראייר 

צ’ט או טלפון: למה חברי ‘מכבי’ לא צריכים לרוץ למיון על כל דבר? 

ב’ברכת השבת’ לרבנית הצדקנית, אשת בעל הישועות משה זצ”ל,  שוחח הרבי מויזניץ’ אודות המצב השורר בעולם – ואמר: “נשאלתי השבוע איך ניתן להסביר את הדבר שהתחלואה בקרב הציבור החרדי יורדת פלאים לעומת מצב התחלואה בקרב הציבור הכללי.

“הסברתי ואמרתי, כי הדבר פשוט וברור – כי הציבור שלנו מתכנסים אך ורק במקומות כמו בתי מדרשות, בתי כנסיות ומוסדות תורה וחינוך, ואין באים במגע עם הרחוב. לא כן הציבור הכללי, הנמצא בכל שעות היום והלילה רק ברחובות העיר ובחוצות קריה, התחלואה עולה”.

הרבי הוסיף: “אם גם הללו יחזרו בתשובה, יראו כולם את ישועת ה’. מאידך, צריכים לבקש ולהעתיר לפני השי”ת שיסור חרון אפו, שתהא האפשרות והיכולת לערוך שמחות ללא עגמת נפש.

“השבוע באו משמי מרומים אבותינו הקדושים וסמוך ובטוח אני שהביאו ישועה ומרפא ועדיין האבות הקדושים נמצאים כאן לכל ימי השמחה כידוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות