ליברמן: ‘חייבים למנוע מנתניהו 61, הבעיה היא שבנט ילך איתו בסוף’

על הבחירות: "כשאתה מסתכל על 35 שרים, על כל המאבקים - זול יותר למדינה ללכת לבחירות" • על המאבקים בגוש 'רק לא ביבי': "ממליץ לכולם להוריד אמביציות אישיות ולא לחשוב רק על הבחירות הקרובות אלא על המדינה. מבחינת רקורד הנתונים, הרקע, לי יש יותר מכל אחד אחר במערכת הפוליטית"
אריה ריבקינד
י"ט כסלו התשפ"א / 05.12.2020 20:35

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו מתכונן לבחירות ומסמן מטרה אחת – החלפת שלטון נתניהו: “חייבים למנוע מנתניהו 61 מנדטים, זה נחוץ לישראל”.

שתדע: אם תפספס את ההזדמנות המטורפת הזו אתה יוצא פראייר 

צ’ט או טלפון: למה חברי ‘מכבי’ לא צריכים לרוץ למיון על כל דבר? 

בריאיון שהעניק לירון דקל ב’כאן חדשות’, האשים אביגדור ליברמן את ראש הממשלה בניהול ענייניה של ישראל במחשכים, יחד עם ראש המוסד וראש המל”ל ואמר: “המדינה לא מתנהלת, יש לה תחליף: משולש נתניהו-בן שבת-יוסי כהן”.

הוא  מתח ביקורת על הסתרת מידע מבכירי מערכת הביטחון, וניהול ענייניה הביטחוניים של המדינה בקרב הבכירים המקורבים לנתניהו בלבד: “יש ניסיון לנטרל לגמרי את צה”ל, מערכת הביטחון, הם לא קיימים. גם כשצריך מטושים מי שמביא אותם זה המוסד, כשיש משלחת למפרץ לא משרד החוץ אחראי עליהן”.

על הבחירות אמר: “כשאתה מסתכל על 35 שרים, על כל המאבקים – זול יותר למדינה ללכת לבחירות. הייתי מעדיף לו היה אפשר להקים ממשלה בכנסת הנוכחית אבל אני לא משלה את עצמי. אני רואה את חילופי המהלומות בין גנץ ולפיד, בין כולם שם”.

כל הסקרים האחרונים מראים כי המשימה של ליברמן תלויה בעיקר באדם אחד – נפתלי בנט: “הבעיה של בנט זה שהוא ילך בסופו של דבר עם נתניהו. כל מי שיצביע ימינה צריך להבין שבסופו של דבר ימינה זה קואליציה של סמוטריץ’, דרעי, ליצמן ונתניהו”.

על רקע הדיונים בגוש המתנגד לשלטון נתניהו, לגבי השאלה מי המועמד המתאים לעמוד בראשו – ליברמן אמר כי הוא לא שם  את האינטרסים האישיים שלו מעל אלו הפוליטיים.

“אני ממליץ לכולם להוריד אמביציות אישיות ולא לחשוב רק על הבחירות הקרובות אלא על המדינה. מבחינת רקורד הנתונים, הרקע, לי יש יותר מכל אחד אחר במערכת הפוליטית אבל אני לא שם אמביציות לפני הכל”, אמר.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות