הסקר בדק: כמה מאזרחי ישראל חושבים או בטוחים שלא יתחסנו?

בתשובה לשאלה ממה אתה יותר מודאג - קבלת חיסון שהשפעותיו אינן ידועות, או מהסיכוי להידבק בקורונה - מחצית השיבו כי הם יותר מודאגים מהידבקות, לעומת 28% שהשיבו כי הם מודאגים יותר מהחיסון • והאם סומכים על הממשלה שתקבל החלטות נכונות לגבי החיסון?
חרדים 10
י"ח כסלו התשפ"א / 03.12.2020 23:07

25% מהישראלים מעידים כי הם חושבים או בטוחים שלא יסכימו להתחסן נגד קורונה, לכשיהיה חיסון זמין בישראל. כך עולה מסקר מכון קנטר שתוצאותיו פורסמו הערב (חמישי) ב’כאן חדשות’.

שתדע: אם תפספס את ההזדמנות המטורפת הזו אתה יוצא פראייר 

צ’ט או טלפון: למה חברי ‘מכבי’ לא צריכים לרוץ למיון על כל דבר? 

ביחס למדינות אחרות בהן נערכו סקרים דומים, שיעור הנשאלים בסקר כאן חדשות שענו “חושב שלא” או “בטוח שלא” בתשובה לשאלה האם יסכימו להתחסן – גבוה משיעור הנשאלים שענו תשובה דומה בבריטניה, גרמניה ואיטליה.

גם בארצות הברית העידו רבע מהאזרחים כי לא יסכימו להתחסן, ואילו בצרפת 33% העידו שכנראה או בטוח שלא יתחסנו.

63% מהנשאלים בסקר כאן חדשות השיבו כי הם חושבים או בטוחים שיסכימו להתחסן, לכשהיה חיסון זמין. 22% השיבו כי בטוח שיתחסנו. בסקרים מדינות אחרות – בבריטניה 43% השיבו שבטוח יסכימו להתחסן נגד קורונה, בגרמניה 35%, באיטליה 38%, בארצות הברית 30% ובצרפת 21%.

בתשובה לשאלה ממה אתה יותר מודאג – קבלת חיסון שהשפעותיו אינן ידועות, או מהסיכוי להידבק בקורונה, מחצית מהנשאלים בסקר השיבו כי הם יותר מודאגים מהידבקות, לעומת 28% שהשיבו כי הם מודאגים יותר מהחיסון.

בתשובה לשאלה האם אתה סומך על הממשלה שתקבל החלטות נכונות לגבי החיסון לקורונה, 64% מהנשאלים השיבו שהם סומכים על הממשלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות