ימינה ילכו עם לפיד ומרצ? הליכוד: “בנט מתגלה כליברמן בלי זקן”

אחרי שמתן כהנא הצהיר: "לא פוסלים שיתוף פעולה עם לפיד ומרצ בממשלה שנקים ותשים בצד את כל המחלוקות" - בליכוד עולים למתקפה: "בנט עבר תוך כמה חודשים מגוש הימין, אל שותפות עם לפיד ומרצ" • שקד: "כל מפלגה ציונית שתשים את כל המחלוקות בצד תוכל להיות שותפה. אבל מרצ אינה כזו"
אריה ריבקינד
י"ז כסלו התשפ"א / 03.12.2020 11:54

בליכוד תוקפים הבוקר (חמישי)  את יו”ר ימינה, ח”כ נפתלי בנט, בתגובה על דבריו של ח”כ מתן כהנא, כי ימינה לא פוסלת הליכה עם מר”צ ולפיד – ואומרים כי בהליכה עם לפיד ימנע ממשלת ימין.

שתדע: אם תפספס את ההזדמנות המטורפת הזו אתה יוצא פראייר 

אמש אמר ח”כ מתן כהנא ברשת ב’: “לא פוסלים שיתוף פעולה עם לפיד ומרצ בממשלה שנקים ותשים בצד את כל המחלוקות. בין כה וכה בארבע שנים הקרובות אין סיכוי למימוש החזון המדיני של הימין”.

בציוץ שפרסם הליכוד בטוויטר נאמר: “בנט מתגלה כליברמן בלי זקן ובדיוק כמו ליברמן הוא נחשף כמי שמנסה למנוע הקמת ממשלת ימין. בנט עבר תוך כמה חודשים מגוש הימין, אל שותפות עם לפיד ומרצ והצבעה בעד לפיד לראשות הממשלה. או כמו שהוא אומר: לא אופורטוניזם לא מעניין”.

גם ח”כ מאי גולן תקפה את התבטאותו של כהנא: “‏יצא המרצע מן השק. הם אפילו כבר לא מסתירים את זה וגם לא מנסים. ימינה, שמאלה, מרכזה.. מה זה כבר משנה? העיקר המכנה המשותף: התיעוב החולני לרה״מ והליכוד שמעביר אותם על דעתם”.

ח״כ איילת שקד התייחסה, בראיון לליאת רגב ברשת ב’, לטענות לפיהן מפלגתה תהיה מוכנה להקים ממשלה עם לפיד ומרצ: “כל מפלגה ציונית שתשים את כל המחלוקות בצד תוכל להיות שותפה. אבל מרצ אינה כזו. מי שמשווה את ישראל לנאצים ופוגע במדינת ישראל, ואינו מקבל את ישראל כמדינה יהודית- אינו שותף”.

יו”ר האופוזיציה ח”כ יאיר לפיד מתח הבוקר, בראיון לגל”צ, ביקורת על מפלגת ימינה: “עד היום הפעמים היחידות שימינה לא הלכו עם נתניהו היה כשהוא לא קרא להם. לא יודע איך נפתלי בנט יעמוד בלחץ הפנימי ללכת לנתניהו”.

שר השיכון יעקב ליצמן אמר הבוקר, בראיון לגל”צ,  כי אינו רואה אפשרות שח”כ נפתלי בנט מצליח להרכיב ממשלה ללא מפלגת ‘יש עתיד’ בראשות יאיר לפיד.

“בנט צריך להוכיח שיש לו ראשות ממשלה בלי לפיד, ואני לא רואה את זה. לפיד הוא עדיין וטו מוחלט מבחינתנו”.

ליצמן התייחס להיתכנות ההרכבה המחודשת של בלוק הימין ואמר: “עד היום הלכנו בבלוק של נתניהו, מניח שנמשיך ללכת בבלוק אם יהיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות