המופע של דודי אמסלם: ‘מה הוד בצר עושה? מסרק אותך?’ • צפו

השר דודי אמסלם השיב בשם הממשלה להצעות החוק לפיזור הכנסת ולגלג על גנץ: "הדבר היחיד שגנץ השיג זה שני רכבי האודי 8, הוא אמר שהוא רוצה לעבור בכביש 1 ושיזהו אותו" • "מה אתה צריך את משרד ראש הממשלה החליפי? מה הוד בצר עושה? מסרק אותך? מסדר לך את העניבה?'
אריה ריבקינד
ט"ז כסלו התשפ"א / 02.12.2020 15:35

שר הדיגיטל דודי אמסלם מהליכוד תקף בחריפות את שר הביטחון בני גנץ ואת יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד.

הזדמנות מטורפת: אלפי משרות מהחברות המובילות מחכות עבורך

הוא הוסיף: מבחינתכם, אם מחר אנחנו מוצאים מזור לקורונה אתם בבעיה. לא מעניין אתכם מדינת ישראל, המאבק היום יומי של האנשים. כשאנחנו סוגרים אתם שואלים למה אנחנו פוגעים בכלכלה, כשאנחנו פותחים אתם שואלים למה אתם פוגעים בבריאות. אם הייתם יכולים להאשים את ראש הממשלה שהוא פיתח את נגיף הקורונה, זה מה שהייתם עושים. האמת לא מעניינת אתכם, לא אכפת לכם מה יקרה פה אחר כך, העיקר שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה. ולמה? רק בגלל שהוא עושה טוב.

למרות שמצבנו בסקרים מצוין אנחנו בליכוד מתנגדים בעת הזו ללכת לבחירות, ראש הממשלה וחברי המחנה הלאומי עסוקים בלטפל בקורונה ובמשבר הכלכלי.

אבל את גנץ שום דבר לא מעניין, הוא נגרר אחרי לפיד ובנט, ואחרי הפוליטיקה של ניסנקורן, אין לו עמוד שדרה. לא מעניין אותו התקציב הוא לא מבין בענייני תקציב. מה שמעניין את גנץ זה הרוטציה. הוא הגיע למסקנה שהוא לא יקבל אותה אז החליט ללכת לבחירות. זה לא ישראל לפני הכל, זה גנץ לפני הכל.

אתם רציתם להביא חקיקה הכי אנטי דמוקרטית שיש כדי שראש הממשלה לא יוכל להתמודד ולתת את האפשרות לציבור. קיבלתם 17 תיקים ולא היו לכם 17 איש, חשבתם בהתחלה להביא עובדים זרים. ואז נכנסנו לחוק הנורבגי והכנסת לכנסת עוד 7-8 ח”כים כדי שיהיה לך מישהו בוועדות. זה ישראל לפני הכל? לגבי התקציב, כשיש אי ודאות לא מקבלים תקציב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות