ינקלביץ’ לאסף זמיר: אנחנו לא רק ספר הבוחרים לעיריית תל אביב

שרת התפוצות עונה לעמיתה ח"כ אסף זמיר שטען בישיבת סיעה כי "מה שינקלביץ׳ עושה זה נזק גדול'' • "במערכת הבחירות כחול לבן הציגה עצמה כמפלגת מרכז, הפונה לכל אזרחי ישראל ובכללם למתיישבים. לא שמענו אז את מחאתך, מה השתנה כעת? די לשיח השנאה כלפי המתיישבים"
אריה ריבקינד
ט"ז כסלו התשפ"א / 02.12.2020 12:21

המתח במפלגה של בני גנץ גואה: שרת התפוצות עומר ינקלביץ’ מכחול לבן הגיבה הבוקר (רביעי) למתקפה נגדה מצד עמיתה למפלגה ח”כ אסף זמיר, שטען כי ינקלביץ’ מזיקה למפלגה.

הזדמנות מטורפת: אלפי משרות מהחברות המובילות מחכות עבורך

“ידידי אסף זמיר, במערכת הבחירות כחול לבן הציגה עצמה כמפלגת מרכז, הפונה לכל אזרחי ישראל ובכללם למתיישבים. לא שמענו אז את מחאתך, מה השתנה כעת?”, שאלה שרת התפוצות.

”כחול לבן היא מפלגת שלטון, מפלגה ממלכתית, שמייצגת את הפסיפס הישראלי, לא את רק ספר הבוחרים לעיריית תל אביב. די לשיח השנאה כלפי המתיישבים”.

שלשום נרשם עימות חריף בישיבת סיעת ‘כחול לבן”, בעקבות אמירתה של שרת התפוצות כי המפלגה תתמוך בהסדרת ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון.

חבר הכנסת אסף זמיר הגיב אז: ”אני חושב שצריך להצביע על פיזור הכנסת ואנחנו הולכים לבחירות. מה שינקלביץ׳ עושה זה נזק גדול”.

זמיר הטיח בשרה ינקלביץ’: ”את עושה את זה ממניעים פוליטיים, אנחנו לא מפלגה של מועצת יש”ע”.

ח”כ מיקי חיימוביץ’ הצטרפה לזמיר: “את לא מייצגת אותנו”.

שר הביטחון בני גנץ הבהיר לחברי כחול לבן: ”איננו תומכים במאחזים הבלתי חוקיים ולא משנה מי יושב שם, טייס או רופא, זה לא נותן לשבת בשטחים בלתי חוקיים.

”אני תומך בבקעת הירדן, בהישארות בגושים ללא חזרה לקוי 67′. משרד הביטחון עובד בהסדרה של כל המאחזים שיושבים בשטחים חוקיים. כל סטייה מעבר לקו הזה היא לא הקו של כחול לבן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות