“המתקפה האישית שפל המדרגה, לכו הביתה”: בליכוד תוקפים את גנץ

הח"כים בליכוד לא עוברים בשתיקה על הצהרתו של גנץ כי מפלגתו תתמוך בפיזור הכנסת - וההתקפות על נתניהו • "מיצינו את האפיזודה הפוליטית העונה לשם כחול לבן"
אריה ריבקינד
ט"ו כסלו התשפ"א / 01.12.2020 20:45

יו”ר הקואליציה ח”כ מיקי זוהר תקף הערב (שלישי) את יו”ר כחול לבן, השר בני גנץ, בעקבות הצהרתו כי מפלגתו תתמוך בפיזור הכנסת – וההתקפות על נתניהו.

הזדמנות מטורפת: אלפי משרות מהחברות המובילות מחכות עבורך

“‏נאום גנץ נגד ראש הממשלה והליכוד הוא התחלת קמפיין הבחירות שלו”, אמר זוהר. “המתקפה האישית נגד נתניהו – שפל המדרגה”.

הוא הוסיף: “בזמן שהליכוד עובד רק למען הציבור בטיפול במשבר הקורונה, כחול לבן עובדים רק כדי שבני גנץ יהיה ראש הממשלה. הם מפזרים את הכנסת ומפרקים את הממשלה, תוך כדי פגיעה באזרחי ישראל, בשביל גחמה פוליטית”.

ח”כ ניר ברקת הגיב: “גנץ פירק הערב את השותפות בממשלה. כעת הליכוד חייב לקחת את ההובלה כדי להפסיק את השיתוק שנכנסנו אליו, לשנות כיוון במלחמה בקורונה ולהציל את הפרנסה של מאות אלפי אזרחים.

“חייבים להביא להכרעה ברורה בבחירות ו-40 מנדטים לליכוד – רק כך נביא יציבות שלטונית לישראל”.

ח”כ אוסנת מארק עקצה את גנץ: “‏ישראל אחרי הכל. גנץ הוכיח היום (שוב) שהפוליטיקה מעל הכל ואזרחי ישראל מדשדשים אצלו בסדרי העדיפויות.

“למדינת ישראל מגיעה ממשלה חזקה, מתפקדת, מאוחדת בראשות נתניהו שתדאג לבריאות ולפרנסה של אזרחי ישראל. מיצינו את האפיזודה הפוליטית העונה לשם כחול לבן. לכו הביתה”.

ח”כ קטי שטרית מהליכוד תקפה את בני גנץ: “גנץ הבטיח ועדת מינויים? – אז הבטיח. גנץ התחייב שישים את ישראל לפני הכל? – אז התחייב. גנץ מוביל את ישראל לבחירות כדי לטשטש את ההישגים האפסיים של כחול לבן ובניסיון נואש לאחד סביבו את מחנה ‘רק לא ביבי'”.

יו״ר מרצ, ח”כ ניצן הורוביץ, הגיב לנאומו של בני גנץ: ״רוב הציבור הצביע פעם אחר פעם בעד ממשלת מרכז-שמאל. לולא בגידתם של חלקים במחנה, ובראשם גנץ, היה ניתן להחליף את נתניהו. יש לקוות כי הלקח נלמד, והציבור ייתן את קולו בבחירות הקרובות לאלה שהוכיחו נאמנות לדרכם” .

ח”כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו: “תחזיקו אותי, תחזיקו אותי, אבל לא חזק מדי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות