מסתבך? ארגוני הנשים נגד פרקליט המדינה החדש: “משפיל נשים”

יו"ר נעמת לשר המשפטים אבי ניסנקורן: "אין למנות את עו"ד איסמן לתפקיד פרקליט המדינה בטרם תיערך בדיקה מקיפה באשר להתנהגותו לנשים. ישנן טענות שהתלונות נגדו לא נבדקו באופן יסודי"
חיים טוויל
ט"ו כסלו התשפ"א / 01.12.2020 11:59

ארגוני נשים נגד מינוי עמית איסמן לפרקליט המדינה: יו”ר ארגון נעמת, חגית פאר, פנתה היום (שלישי) לשר המשפטים אבי ניסנקורן בקריאה להקפיא את המינוי לתפקיד, עד לעריכת בירור מקיף על התנהלותו כלפי נשים.

גם בשדולת הנשים מתחו אתמול ביקורת על המינוי המסתמן.

פאר כתבה לניסנקורון: “אין למנות את עו”ד איסמן לתפקיד פרקליט המדינה בטרם תיערך בדיקה מקיפה באשר להתנהגותו לנשים. ישנן טענות שהתלונות נגדו לא נבדקו באופן יסודי”.

היא הוסיפה: “הדבר חמור שבעתיים כשמדובר במי שנושא תפקיד ברשויות אכיפת החוק. בימים אלה של משבר הקורונה והקשיים המיוחדים אותם חוות נשים, ובכלל זה עליה בשיעור עבירות אלימות נגד נשים, יש חשיבות יתרה למנות לתפקיד כה חשוב וכה רגיש זה אדם המביא עימו תרבות ארגונית מכבדת נשים ולא מקטינה ומשפילה אותן”.

לדבריה, “במדינת ישראל ישנם מספיק פרקליטים ופרקליטות מצוינים שלצד כישוריהם המשפטיים מביאים גם תרבות ארגונית מכבדת נשים ותואמת למאה ה-21”.

בשדולת הנשים תקפו כבר אתמול את המינוי המסתמן ואמרו: “מינויו של עמית איסמן לתפקיד כל כך נכבד של פרקליט המדינה, והניסיון לגמד את האמירות המיניות הבוטות שלו כדי להכשיר את הבחירה, הוא ניסיון פסול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות