נתניהו: האופוזיציה תנסה לגרור לבחירות, אנו נצביע בעד אחדות

ל רקע המתח השורר בקואליציה בין כחול לבן לליכוד: ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר בישיבת סיעת הליכוד הצהרה: הסיעה תתנגד להצעת החוק לפיזור הכנסת הצפויה לעלות ביום רביעי הקרוב • "הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות" • המטרה: להפיל אשמת ההליכה לבחירות על כחול לבן
אריה ריבקינד
י"ד כסלו התשפ"א / 30.11.2020 15:13

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר אחר הצהרים (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, כי סיעת הליכוד תתנגד ביום רביעי להצעת החוק לפיזור הכנסת.

נתניהו הצהיר: “ביום רביעי האופוזיציה תנסה לגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות. הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות”.

הוא הוסיף: “אחדות כדי שנביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, אחדות כדי שנמשיך עד מתן החיסונים להיאבק בקורונה, אחדות כדי שנגיש עוד סיוע כלכלי לעסקים, לעצמאים, לאזרחים. אחדות כדי שנמשיך לשמור על הביטחון ואחדות כדי שנחתום על עוד הסכמי שלום.

“אלו המשימות שלנו ואנחנו צריכים לעשות אותן יחד”, אמר נתניהו. “אזרחי ישראל זקוקים לממשלה שפועלת לא למען בחירות, לא למען הפוליטיקה, אלא למענם – למען כל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל. למען אחדות”.

חברי כנסת בליכוד קראו בישיבת סיעה לנתניהו: “אל תעבור בשתיקה על ההתגרות של כחול לבן”.

המטרה של נתניהו בדבריו היא להפיל את האשמה על הליכה לבחירות על כחול לבן. אולם, יצוין, כי לפי חוק יסוד ממשלת החילופים,  במידה ש-10 חברי כנסת ומעלה מגוש הליכוד בממשלת האחדות יתמכו בפיזור הכנסת – תעבור ראשות ממשלת המעבר לבני גנץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות