‘הלב נחמץ ואתם שותקים!’: חרדית נעצרה באלימות על אוטובוס • צפו

אישה חרדית הורדה בכח על ידי שוטר מאוטובוס נוסעים, לאחר שלטענת המשטרה "סירבה להזדהות ותקפה שוטרת" • איש התקשורת דודי זילברשלג: "התעמרות אנשי החוק, מערכת הבריאות, אספסוף מצוי וסתם פקידונים כלפי חרדים זועקת לשמים"
חיים טוויל
י"ד כסלו התשפ"א / 30.11.2020 14:07

אישה חרדית הורדה היום (שני) באלימות מאוטובוס נוסעים על ידי שוטרים, בגלל שלא עטתה מסיכה כראוי וסירבה להזדהות.

לטענת המשטרה, השוטרים שעלו לאוטובוס למטרת אכיפת עטיית מסיכות ביקשו מהאישה להזדהות, אך היא סירבה ו”ותקפה את השוטרת” – ורק בשל כך היא נעצרה.

על אף קריאות הנוסעים לשוטר שאסור לו לגעת באישה, השוטר תפס אותה בכח והוריד אותה מהאוטובוס על מנת לקחת אותה לתחנת המשטרה.

איש התקשורת דודי זילברשלג הגיב: “הלב נחמץ! חילחול השנאה המקננת בתקשורת לכל רובדי העם. התלונות היומיומיות על התעמרות אנשי החוק, מערכת הבריאות, אספסוף מצוי וסתם פקידונים כלפי חרדים זועקת לשמים. ואתם שותקים!”.

ממשטרת ישראל נמסר:

“שוב אנו עדים לפרסומים כוזבים ומעוותים שאינם מציגים את ההתרחשות במלואה בניסיון להכפיש את השוטרים והמשטרה, כפי שניתן לראות בתיעוד שקדם למעצר.

“במהלך פעילת לאכיפת תקנות הקורונה, הבחינו השוטרים באישה שנסעה באוטובוס ציבורי כשהיא לא עוטה מסיכה כנדרש. כשהבחינה בשוטרים שמה את המסיכה על פניה כנדרש ובמשך דקות ביקשו ממנה שוטרת ושוטרים שהיו במקום שוב ושוב להזדהות בפניהם כחוק, אך היא בחרה לסרב בתוקף ולהתעלם מבקשותיהם בניסיון להכשיל את האכיפה.

“בשלב מסויים החלה לגדף את השוטרים ולהקניטם ואף תקפה את השוטרת בפניה ותלשה לה את המסיכה. אז השוטרים נאלצו לעצור את האישה בגין התקיפה תוך שימוש בכוח עקב התנגדותה והיא נלקחה לחקירה במשטרה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות