‘מחסלי המדען השתמשו בכלי נשק ישראלים שנשלטו מרחוק דרך לוויין’

מקור שצוטט בערוץ אל עאלם' האיראני, רמז כי "גורמים עוינים" במדינה המתנגדים לפעילות 'משמרות המהפכה' היו מעורבים מבחינה לוגיסטית בפעולה • שר ההגנה האיראני: "אף פעולת טרור או מעשה מטומטם לא יעברו ללא תגובה, והמבצעים ייענשו"
נתן פרל
י"ד כסלו התשפ"א / 30.11.2020 11:24

באיראן דווח היום (שני) כי יש ראיות הקושרות את ישראל לחיסול ‘אבי תכנית הגרעין האיראנית’ מוחסן פחריזאדה.

לפי הדיווח בערוץ ‘אל עאלם’ האיראני, נאספו ראיות המוכיחות את הקשר של ישראל לפעולת החיסול, וכי ישראל גייסה פעילים מאיראן המתנגדים לפעילות ‘משמרות המהפכה’.

המקור לידיעה רמז כי גורמים מקומיים העוינים למשטר האיסלאמי, תמיד ממלאים תפקיד לוגיסטי בפעולות חיסול של ישראל.

המקור טען גם, כי “כלי הנשק של המחסלים היו מתוצרת ישראלית ונשלטו מרחוק על ידי לוויין”.

אתמול פרסמה סוכנות הידיעות ‘פארס’, המקורבת ל’משמרות המהפכה’,  פרטים חדשים על החיסול, לפיהם הפעולה נמשכה כשלוש דקות. על פי הדיווח הירי בוצע באמצעות נשק אוטומטי מרחוק – ולא נמצאו עקבות מתנקשים בשטח.

שר ההגנה האיראני איים אמש, בהלווייתו של מדען הגרעין שהתקיימה בטהראן: “אף פעולת טרור או מעשה מטומטם לא יעברו ללא תגובה, והמבצעים ייענשו”. הוא הוסיף כי החיסול חיזק את החלטתם להמשיך בתוכנית הגרעין.

“תגובת טהרן על החיסול תהיה עונש חמור למי שביצע אותו”, איים חתאמי. “האופציה הצבאית הייתה על השולחן של אויבינו במשך 40 שנה, אבל כעת היא נמצאת מתחת לשולחן”.

שר ההגנה האיראני הדגיש: “אנו נעקוב אחרי העבריינים עד הסוף. כדאי להם לדעת שהם יישאו באחריות – וזאת בצו מנהיג המהפכה האסלאמית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות