גפני: ‘חשש’ ממה שיהיה בחנוכה? השנאה נוזלת להם מהעיניים. ביזיון!

יו"ר ועדת הכספים תוקף את הדיווחים בכלי התקשורת על החשש  במערכת הבריאות מעלייה בתחלואה בקורונה במגזר החרדי בתקופת חג החנוכה • "במקום שידברו על הציבור הערבי והכללי התחילו לדבר על 'החשש' ממה יהיה בעוד שבועיים"
אריה ריבקינד
י"ג כסלו התשפ"א / 29.11.2020 10:12

יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני, תקף הבוקר (ראשון) את הדיווחים בכלי התקשורת על החשש  במערכת הבריאות מעלייה בתחלואה בקורונה במגזר החרדי בתקופת חג החנוכה.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

גפני אמר: “הירידה המתמדת בתחלואה במגזר החרדי גורמת ל’אי נוחות’ אצל חלקים בתקשורת, ובמקום שידברו על הציבור הערבי והכללי התחילו לדבר על ‘החשש’ ממה יהיה בעוד שבועיים. השנאה נוזלת להם מהעיניים. זה בושה וביזיון!”

כפי שדווח אמש ב’כאן חדשות’, במערכת הבריאות חוששים מעלייה בתחלואה נוכח חזרת תלמידי הישיבות לבתיהם בימי החנוכה ואירועי ההדלקה ההמוניים. לפי הדיווח,  משרד הבריאות, הרשויות המקומיות ופיקוד העורף נערכים להגברת הבדיקות בישיבות ותיאום אירועי הדלקת הנרות – שלא יהיו המוניים.

יצוין, כי מקדם ההדבקה במגזר הכללי עומד על 1.16, בחברה הערבית – 1.18, ובחברה החרדית – 0.96.

משרד הבריאות פרסם הבוקר את נתוני תחלואת הקורונה המעודכנים ומהם עולה כי חלה עלייה משמעותית בשיעור הבדיקות החיוביות.

אתמול התקבלו תוצאות של 17,472 בדיקות קורונה ואובחנו 569 מאובחנים כחולים בנגיף – שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 3.3 אחוזים. כבכל סוף שבוע, חלה ירידה משמעותית במספר הבדיקות שמבוצעות, וככל הנראה כתוצאה מכך נבעה העלייה בשיעור החיוביים.

עוד עולה מהנתונים כי בישראל יש נכון להבוקר 9,923 חולים פעילים. 510 בני אדם מטופלים בבתי החולים לאחר שחלו בנגיף, ומבין המאושפזים 273 מוגדרים כחולים קשים, ובהם 112 מונשמים.

עד כה נפטרו מהמגפה בישראל 2,854 בני אדם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות