‘אין לי אמא, נרצחה מזמן’: נפגע הכת של אליאור חן בבית משפט

בדיון בבית משפט על הארכת מעצרו של החשוד בדקירת אימו, אחיו וגיסתו בשכונת רמת בית הכרם בירושלים - אמר: אני עורך הדין של עצמי • אימו פרצה בבכי • מהחקירה עולה: בסעודת ליל שבת ניגש למטבח, לקח סכין, דקר את אחיו בפניו. אחר כך רדף אחרי גיסתו ודקר גם אותה בצווארה"
חרדים 10
י"ג כסלו התשפ"א / 28.11.2020 23:00

הדקירות בליל שבת בירושלים: בית משפט השלום בבירה האריך הערב (מוצאי שבת) את מעצרו של החשוד בדקירת אימו, אחיו וגיסתו אמש, בשכונת רמת בית הכרם – בעשרה ימים.

החשוד בדקירה הוא אחד מנפגעי הכת של אליאור חן, שהורשע במסכת התעללות מזעזעת בשנת 2010, ונשלח ל-24 שנים בכלא.

אימו של התוקף, שכונתה במהלך המשפט ‘האם המתעללת’, הייתה עדת מדינה נגד אליאור חן והודתה והורשעה בהתעללות בילדיה. בסוף השבוע האחרון החשוד שוחרר מבית החולים לבריאות הנפש ‘איתנים’ לביקור בבית אימו.

לפי דיווח של ורד פלמן וסולימאן מסוודה ב’כאן חדשות’, החשוד סירב לקבל ייעוץ משפטי.

עם כניסתו לאולם בית המשפט אמר: “אין לי אבא ולא אמא, היא נרצחה מזמן. אני לא רוצה עורך דין, אני עורך הדין של עצמי. אני מייצג את עצמי”.

אימו, שישבה באולם, פרצה בבכי.

נציג המשטרה אמר בדיון: “מתחקור האירוע עולה כי המשיב היה מאושפז בבית חולים לבריאות נפש ושוחרר באותו היום למורת רוחה של האם”.

הוא תיאר את השתלשלות העניינים, כפי שעלתה מהחקירה: “בארוחת שישי הוא ניגש למטבח, לקח סכין, פנה אל אחיו ודקר אותו בפניו. אחר כך הוא רדף אחרי גיסתו ודקר גם אותה בצווארה”.

לדבריו, החשוד לא משתף פעולה בחקירה. פסיכיאטר קבע כי הוא כשיר לשהות במעצר.

הערב פורסמה ב’כאן חדשות’ עדותו של עמית מזרחי, שכן של בני המשפחה, ששמע את הזעקות וסייע בלכידת החשוד: “שמענו צרחות ‘הוא יהרוג אותנו’. התחלתי לדפוק על החלון והדלת, הוא התקרב והיה עם סכין ארוכה מרוחה בדם. הוא היה קר רוח בצורה מטורפת, הוא לא היה איתנו בכלל”.

אחת מבנות המשפחה הצליחה להימלט מהדירה. “היא צעקה שהתינוק שלה עדיין בפנים”, תיאר מזרחי.

כוחות משטרה שהוזעקו לזירה פרצו את דלת הדירה.

“נכנסו לדירה וראינו אותו מולנו”, אמר מזרחי. “אחד מהשוטרים ירה בטייזר והוא נפל על הרצפה, השתלטו עליו ולקחו ממנו את הסכין”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרחמים שלי הם על הדוקר!מה ציפיתם לקבל מילד שעבר התעללות קשה
    29/11/2020 15:20
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ואכזרית?ממש כאב לב בלתי נגמר ואין מילים.הלוואי שה’ יציל את כל הילדים מכתות מסוכנות ואכזריות.
    יש ילדים שנמצאים בכת לב טהור שהם ההיפך מטהורים הם אכזריים ומרושעיםופוגעים בילדים ותינוקות ברמה שלא ניתן לתאר.גם ילדים אלו יגדלו עם פגיעות נפשיות!זה כואב ממש והלוואי שישימו סוף במהרה להם ולכל מי שאכזרי ולוקח את החיים של האחר בידיו ומעולל דברים כאלה.

  2. ילד מסכן
    30/11/2020 01:49
    הודיה
  3. עבר כל כך הרבה רוע