‘לא ידעתי מה אני עושה. שתיתי’: מעצר מצית סדרתי ברוממה הוארך

בית משפט השלום בירושלים האריך בארבעה ימים את מעצרו של הצעיר בן ה-20, החשוד בסדרת הצתות ברוממה • לפי דיווח ב-ynet המשטרה חושדת כי תכנן לבצע 22 פעולות נוספות
חרדים 10
י"א כסלו התשפ"א / 27.11.2020 15:43

בית משפט השלום בירושלים האריך בערב שבת בארבעה ימים את מעצרו של הצעיר בן ה-20, החשוד כי ביצע סדרת הצתות אמש בשכונת רוממה.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

לפי דיווח של לירן תמרי ב-ynet, המשטרה חושדת כי הצעיר תכנן לבצע 22 פעולות נוספות.

בית משפט דחה את הבקשה לאסור את פרסום שמו אך אישר עיכוב ביצוע עד ליום ראשון.

נציג המשטרה אמר במהלך הדיון: “הלילה התרחשו מספר הצתות באזור בניינים בשכונת רוממה. המשיב אותר בסמוך לאחד המקומות שהוצתו. בפעולות חקירה שנעשו בזירה עלה חשד כי המשיב הגיע עם פריטים ייחודים.

“המשיב אותר בשטח, ואמר לאחד השוטרים שהוא מצלם את ההצתה על מנת לעלות אותה בקבוצת וואטסאפ של דיווחים. הוא סירב לעיכוב והחל להשתולל ולתקוף שוטרים עד שהגיעו שוטרי יס”מ. בחקירתו הראשונה, הוא הכחיש ולאחר מכן נחקר פעם נוספת ואז נשבר והודה במיוחס לו תוך שהוא מפרט על סדרת הצתות שעשה הלילה.

“הוא השיב כי הוא סובל מבעיה של הצתות. אין צורך להכביר שמדובר בעילת מעצר של מסוכנות”.

לפי הדיווח ב-ynet, במהלך הדיון אמר החשוד: “כשעשיתי את זה לא ידעתי מה אני עושה. שתיתי”.

כפי שדווח בחרדים 10, בשכונת רוממה התרחשו אתמול, בתוך פחות משלוש וחצי שעות, ארבע הצתות:

• בשעה 21:30 הוזנקו 6 צוותי כיבוי והצלה לשריפה בארון חשמל הנמצא בקומה הראשונה של בניין בן 5 קומות ברחוב סורוצקין 9 שבשכונת רוממה. כתוצאה מהשריפה והעשן, נלכדו מספר דיירים בבתיהם והם חולצו על ידי לוחמי האש בסיוע שוטרי משטרת ירושלים.

במקביל לפעולות החילוץ, פעלו הצוותים לכבות את השריפה ולמנוע את התפשטותה לכלל הבניין.

עוד נמסר מדיווח של הצוותים בשטח, כי מספר ילדים שאפו עשן ושניים מהם נזקקו לפינוי לבית החולים, כשהם במצב קל.

• בשעה 23:57 הוזנקו 3 צוותי כיבוי והצלה לרחוב גרוסברג בעקבות דיווח על שריפת אוטובוס. לוחמי האש שהגיעו תוך זמן קצר למקום, השתלטו במהירות על השריפה ומנעו את שריפת כל כלי הרכב וכן את התפשטות האש לרכבים סמוכים.

• בשעה 0:05 במהלך פעולות הכיבוי של האוטובוס הבוער, הוזנקו הצוותים לשריפה נוספת בבניין ברחוב עלי הכהן הסמוך. הצוותים שהגיעו למקום, הבחינו בשריפה בארון חשמל שלמרבה המזל, לא התפתחה לשריפה משמעותית, ולוחמי האש כיבו אותה תוך זמן קצר ללא נפגעים או נזק משמעותי לבניין.

• בשעה 0:50 הוזנקו 6 צוותי כיבוי והצלה לשריפה בכניסה לבניין ברחוב יוסף זיו. לוחמי האש שהגיעו תוך זמן קצר למקום, הבחינו בשריפה מפותחת ועשן רב המתפשט במעלה הבניין כשהוא לוכד את הדיירים הגרים בבניין בתוך דירותיהם.

עוד נבדק, האם יש קשר בין דפוס ההצתות אמש לשריפה הגדולה ביום שלישי לפנות בוקר ברחוב סורוצקין בה נפגעו 6 בניינים, ו-80 בתים מהשריפה, ונשרפו עשרות כלי רכב ומחסנים, וכן נפצעו מספר דיירים בדרגות פציעה שונות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות