נגמרות המילים: מה הסיפור של תמונת הילד שנשכב על הקבר?

יהודה שלזינגר ערך ראיון עם יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד • במהלך הצילומים, עובדיה בן ה-6 נשכב על קברו של אביו, "פרש ידיים לצדדים, ובמקום בכי, נמרח על פניו חיוך ילדותי קסום" • ומה הגיבה יעל למי שמתח ביקורת?
אבי כץ
י"א כסלו התשפ"א / 27.11.2020 12:47

כמעט שלוש שנים אחרי שאיבדה את בעלה, הרב רזיאל שבח הי”ד, בפיגוע ירי שטלטל את המדינה, יעל שבח מגדלת את ששת ילדיהם, מריצה מופע בזום, משיקה ספר ומככבת ברשתות החברתיות.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

יעל, בת  35, מגדלת את ילדיה – רננה (בת 13), נעמי (11), מרים (9 וחצי), מלכה (8), עובדיה (6) ובניהו (3 וחצי) – בחוות גלעד, היישוב שבכניסה אליו נורה בעלה.

בראיון שערך איתה יהודה שלזינגר ב’ישראל היום’,  היא מספרת על חייה, גידול הילדים, והספר שכתבה.

במהלך הראיון צילם יהודה את הבן עובדיה, כשהוא נשכב על המצבה של אביו, הקבור ביישוב.

“מזל שיש רגע אחד במהלך הצילומים, שעליו אולי הומצא המשפט תמונה אחת שווה אלף מילים”, כותב שלזינגר. “עובדיה, בן 6, נשכב על קברו של אביו, פורש ידיים לצדדים, ובמקום בכי, נמרח על פניו חיוך ילדותי קסום. כך בדיוק מתנהלת משפחת שבח: עם כאב, עצב וזיכרון, אבל גם עם עוצמה ורצון לחיות, הרבה הומור שחור”.

היו מי שמתחו ביקורת על פרסום התמונה, ואחת הגולשות כתבה: “הדמעות זולגות ולא הייתי מפרסמת לעולם תמונה כל כך אישית. אני מקוה שיעל אישרה לך”.

בתגובה כתבה יעל שבח: “התמונה צולמה ופורסמה באישורי, במסגרת הכתבה שתופיע ב’ישראל היום’. אני משתדלת לשמור את מה שחשוף מדי לעצמי. תודה על הדאגה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות