‘סבלנו, היה מטורף’: ארבע הצעירות החרדיות שנעצרו בבולגריה שוחררו

המגעים לשחרורן של ארבע הצעירות שלמדו בסמינר בבני ברק, שנעצרו בבולגריה בגין ניסיון להבריח גת, הבשילו להסדר • היום הן שוחררו מבית המעצר בוורנה - וישובו לישראל כבר מחר
חיים טוויל
י' כסלו התשפ"א / 25.11.2020 22:53

שבועות ארוכים של משא ומתן לשחרורן של ארבע הצעירות הישראליות, תלמידות לשעבר בסמינר בבני ברק, שנעצרו בוורנה שבבולגריה לפני כחודשיים וחצי – הובילו היום (רביעי) לשחרורן מהכלא.

ארבע הצעירות, בהן גננת, צפויות לשוב מחר לישראל.

במסגרת הסדר טיעון בין הצדדים, התביעה במשפט הסתפקה בחודשי המאסר שישבו הצעירות בבית המעצר, ובנוסף הן ישלמו קנס כספי שינוע בין עשרות למאות אלפי דולרים.

על המשא ומתן החשאי דיווח אתמול שמעון איפרגן ב-mako.

ארבע הצעירות –  בת אל פרץ בת 22 מבני ברק, רבקה זוארץ בת 20 מראשון לציון, אדל צורף בת 20 מהרצליה, וצופיה יהודה בת 21 מנתניה, נעצרו לפני ראש השנה, בגין הברחת 93 ק”ג של עלי גת.

לפי דיווח ב-mako, גורם פוליטי בכיר ישראל התערב למען הבנות וגרם לשלטונות בבולגריה להתרכך ולהבין שלא מדובר בסוחרות סמים, אלא בצעירות תמימות שהונו אותן.

רבקה זוארץ, אחת הצעירות, אמרה בשיחה עם בני משפחתה לאחר השיחרור: “אני שמחה שיצאתי סוף סוף מהכלא, השתגעתי שם. זה היה מטורף, לא יודעת איך אני והחברות שלי שרדנו. סבלנו מאוד, ניצלו את זה שאנחנו תמימות. מודה לכל האנשים שעזרנו לנו להשתחרר”.

לאתר חדשות בזמן הוסיפה זוארץ: “בינתיים אנחנו עדיין בוורנה אבל העיקר שיצאנו מהכלא ואנחנו כבר לא במעצר. לראות סוף סוף עולם זה הזוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה כל הזמן נתפסים חרדים סוחרי סמים?
    26/11/2020 09:48
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. תפסיקו לחפש כסף קל