נתניהו לח”כים בליכוד: ננסה למשוך כמה שאפשר בממשלה הזאת

נתניהו לח"כים בליכוד: "לא נאשר השנה תקציב ל-2021 בשום אופן. כנראה שיהיו גם בחירות וגם פריימריז" • כ"ץ סיכם עם נתניהו כי ביום שני יציג לו את מסגרת התקציב לשנה הבאה • כחול לבן בתגובה: "גרירת הרגליים של נתניהו וכ"ץ היא פיגוע כלכלי באזרחים, במטרה לגרור אותנו לבחירות"
אריה ריבקינד
ט' כסלו התשפ"א / 25.11.2020 21:19

ביממה האחרונה קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו סדרת פגישות עם חברי כנסת בליכוד בשאלת הבחירות והפריימריז.

לפי דיווח של מיכאל שמש ב’כאן חדשות’, נתניהו אמר בפגישות הללו: “לא נאשר השנה תקציב ל-2021 בשום אופן, ננסה למשוך כמה שאפשר בממשלה הזאת, אבל כנראה שיהיו גם בחירות וגם פריימריז”.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

נתניהו ושר האוצר ישראל כ”ץ הודיעו הערב (שני) כי הם פועלים לאשר בכנסת את תקציב המדינה 2021 במהלך חודש פברואר.

כ”ץ סיכם עם נתניהו כי ביום שני יציג לו את מסגרת התקציב לשנה הבאה, וכן את חוק ההסדרים ואת השינויים המבניים הנלווים לתקציב שהכנתם מסתיימת בימים אלו.

גורמים בכחול לבן הגיבו להודעה: “תקציב המדינה כבר מוכן ומעוכב מצרכים פוליטיים חודשים ארוכים. גרירת הרגליים של נתניהו וכ”ץ היא פיגוע כלכלי באזרחי ישראל במטרה לגרור אותנו לבחירות. קשישים, נכים, מובטלים ובעלי עסקים פושטי רגל לא צריכים לשלם מחיר על שיקולים אישיים ופוליטיים של ראש ממשלה”.

כ”ץ ענה: “קורא לכחול לבן להעדיף את טובת המדינה על פני אינטרסים פוליטיים צרים, ולהצטרף לתהליך העברת התקציב, הרפורמות וחוקי ההסדרים, ובכך למנוע בחירות מיותרות בעיצומו של משבר הקורונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות