סמוטריץ’ לליברמן: “משלם פרוטקשן למערכת המשפט, ארגון פשע” • צפו

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף בחריפות חסרת תקדים את אביגדור ליברמן וחברי סיעתו בנאום במליאת הכנסת: "אתה עומד בראש מפלגה מושחתת, אתה צריך לשלם פרוטקשן למערכת המשפט כדי להשתדל שלא יעמידו אותך לדין" • "מכם שם יושבי היציע הצווחנים אין לי ציפיות'
אריה ריבקינד
ט' כסלו התשפ"א / 25.11.2020 17:11

מהומה פרצה היום (רביעי) במליאת הכנסת, כאשר חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ העלה את הצעת החוק שלו, שכונה ‘חוק שי ניצן’, לפיו תחול תקופת צינון של 10 שנים על יועמ”ש ופרקליט מדינה שירצו להתמנות לשופטים בבית המשפט העליון.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

סמוטריץ תקף: ”אני רואה שח”כ ליברמן טרח והגיע לכאן רק כדי להצביע, הייתי מאוד רוצה שיצביע בעד. אני עוקב אחריו שנים, הוא היה מגדולי מבקרי מערכת המשפט, הוא חווה על בשרו את ההתעללות. אני רק מציע פה לחשוב מדוע אנשי ישראל ביתנו עזבו את כל עיסוקיהם ואצו רצו למליאה כדי להתנגד להצעה הזאת’.

הוא הוסיף ותהה: ”אולי זה קשור לעובדה שהתיק של פאינה קירשנבאום עוד תלוי ועומד בבית המשפט, אולי זה תלוי בעובדה שהמערכת מחזיקה מישהו במקומות מאוד רגישים, ופתאום הפכת מגדולי מבקרי מערכת המשפט לגדולי מגיניה”.

סמוטריץ’ המשיך וחבט ביו”ר ישראל ביתנו: ”ליברמן כמעט לא נמצא כאן במליאה, הוא מגיע כמעט אך ורק כדי להצביע נגד החוקים וההצעות שלי לתיקון מערכת המשפט. ככה זה נראה כשיש לך מה להסתיר וממה לחשוש. ככה זה כשאתה עומד בראש מפלגה מושחתת, אתה צריך לשלם פרוטקשן למערכת המשפט כדי להשתדל שלא יעמידו אותך לדין”.

בהמשך נאם סמוטריץ’ שוב ותקף את חברי מפלגתו של ליברמן שקראו לעברו קריאות בינים: ”מכם שם יושבי היציע הצווחנים אין לי ציפיות. כשיגמר התיק של פאינה קירשנבאום אז יכול להיות שגם ארגון הפשע שלכם יחזור למה שהיה קודם ויצביע בעד תיקון מערכת המשפט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות