ליכוד: ברית האחים חוזרת • ימינה: “הרכבת הממשלה תוטל על בנט”

הלחץ בליכוד עולה? "במקום להקים מפלגת לוויין, עדיף שבנט יתפקד רשמית ליש עתיד" • ימינה: "בחצי שנה האחרונה נתניהו ולפיד הוכיחו שמעניין אותם רק פוליטיקה"
אריה ריבקינד
ט' כסלו התשפ"א / 25.11.2020 14:51

במפלגת הליכוד תקפו בצהריים (שלישי) את מפלגת ימינה וח”כ נפתלי בנט, על רקע זינוק המפלגה בסקרים וההחלטה של ימינה להגיש הצעת חוק לפיזור הכנסת.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

בליכוד אמרו: ”ברית האחים חוזרת על סטרואידים. אחרי שנפתלי בנט לא המליץ על נתניהו בפני הנשיא, תמך ביאיר לפיד לראשות הממשלה, הודיע אתמול שיתמוך בהצעת לפיד להפלת נתניהו בשבוע הבא – היום בנט מודיע רשמית ש’אין גוש ימין’. במקום להקים מפלגת לוויין, עדיף שבנט יתפקד רשמית ליש עתיד”.

מפלגת ימינה הגיבה למתקפה של הליכוד: “נתניהו ולפיד בברית פוליטרוקים. משך כל תקופת הקורונה לפיד ונתניהו מתעסקים רק בפוליטיקה במקום בהשתלטות על הקורונה, דאגה לפרנסתם של מיליון מובטלים ושיקום הכלכלה. זה מה שהוביל לכישלון הנורא.

”כל עוד הם לא מסוגלים להתעלות מעל הפוליטיקה ולהבין את גודל השעה – לא מגיע לא לזה ולא לזה להיות ראש ממשלה. לצערנו בחצי שנה האחרונה נתניהו ולפיד הוכיחו שמעניין אותם רק פוליטיקה ולכן כנראה שהמשימה הזו תוטל על ימינה בראשות נפתלי בנט לאחר הבחירות”.

כתב חרדים 10 מציין, כי לפי סקר שערך פרופסור קמיל פוקס ופורסם אמש בחדשות 13, נפתלי בנט, יאיר לפיד, בני גנץ ואביגדור ליברמן גורפים יחד 61 מנדטים – ויוכלו להרכיב קואליציה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות