סקר: 51% רוצים בחירות • 40% – בני גנץ לא צריך להוביל את כחול לבן

56% חושבים שגנץ הקים את ועדת הבדיקת לפרשת הצוללות ממניעים פוליטיים אם יקים מפלגה בראשותו - הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט מקבל ארבעה מנדטים • שאשא ביטון לא עוברת את אחוז החסימה
אריה ריבקינד
ט' כסלו התשפ"א / 25.11.2020 11:07

אריהאריסקר כאן חדשות שפורסם הבוקר (רביעי) בתוכנית ‘הבוקר הזה’, ברשת ב, חושף כי 51% מהאזרחים בישראל חושבים שצריך לפזר את הכנסת וללכת לבחירות.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

לפי הסקר, רק 31% חושבים שצריך להמשיך בממשלת האחדות.

בתמונת המנדטים, אם הרמטכ”ל לשעבר גדי איזנקוט וחברת הכנסת יפעת שאשא ביטון יקימו מפלגה, כל אחד בראשותו – איזנקוט יקבל ארבעה, שניים מהם של הליכוד. שאשא ביטון לא עוברת את אחוז החסימה.

אם הכנסת תתפזר – לדעת 37% בנימין נתניהו הוא האשם העיקרי בכך.

עוד עלה מהסקר, כי 56% חושבים שגנץ הקים את ועדת הבדיקת לפרשת הצוללות ממניעיים פוליטיים, 40% חושבים שהוא לא צריך להוביל את כחול לבן בבחירות הבאות.

אמש פורסם בכאן חדשות’ סקר ממנו עולה כי גוש הימין-חרדים מגיע לכמעט 70 מנדטים.

על פי הסקר, הליכוד זוכה ל-31 מנדטים, ימינה בראשות נפתלי בנט עם 21 ויש עתיד-תלם מקבלת 17 מנדטים. הרשימה המשותפת זוכה ל-11, וכחול לבן יורדת לתשעה מנדטים – מספר זהה לש”ס וישראל ביתנו. יהדות התורה זוכה לשבעה מנדטים ומרצ מגיעה לשישה.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בנימין נתניהו זוכה ל-36% מקולות, כש-57% ממצביעי הימין ו-15% ממצביעי המרכז-שמאל הצביעו עבורו בסקר הנוכחי. בנט זוכה ל-19%, ולפיד ל-11% – והוא גם הזוכה הגדול בקרב מצביעי המרכז-שמאל עם 23%.

שר הביטחון בני גנץ זוכה ל-6% בלבד בשאלת ההתאמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות