ימינה תגיש הצעה לפיזור הכנסת I נפתלי בנט: חייבים בחירות מהירות

יו"ר ימינה על המתקפה של הליכוד נגד מפלגתו: "אני לא זוכר שבעשור האחרון הליכוד החיל ריבונות על סנטימטר אחד ביו"ש או רפורמה במערכת המשפט. קצת מצחיק שמאשימים את סמוטריץ' שהוא שובר שמאלה" • שקד: "הממשלה הזו חולה, שום תרופה לא תעזור לה. נכון ללכת לבחירות'
אריה ריבקינד
ט' כסלו התשפ"א / 25.11.2020 10:59

מפלגת ימינה תצביע בשבוע הבא בעד הצעת החוק של ‘יש עתיד’ לפיזור הכנסת, ואף תגיש הצעה משלה לפיזור הכנסת ה-23.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

יו”ר המפלגה, שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט, אמר הבוקר (רביעי) בראיון לאתר וואלה: “אין משהו יותר גרוע מהממשלה הזו לישראל, הכל עדיף, חייבים בחירות מהירות ולהשכיח כמה שיותר את הממשלה הזו”.

בנט מתח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה בניהול משבר הקורונה ואמר: “יש בממשלה הזו מכל הכיוונים העדפה מובהקת של האינטרס האישי על פני הלאומי, זאת ממשלה שמשועבדת לכבוד, ג’ובים, למריבות, ללתפוס עוד כותרות והיא שכחה אותנו האזרחים. יש פה כישלון מזעזע של הממשלה ושל ראש הממשלה שהוא כמעט חסר תקדים בהיקף הנזק והסבל, וכואב הלב”.

בהתייחס למתקפות הגוברות מצד הליכוד עליו ועל מפלגתו, שצפויות להיות נדבך מרכזי בקמפיין הבחירות הבא, אמר בנט: “אני לא יכול למנוע מאנשים לטנף, זו טבעה של הפוליטיקה. אני מזהה עמוק עמוק מגמה חדשה והיא מגמה עניינית, מרוב הרעש של הפגנות ו’שמאלנים הם בוגדים’ ו’ימנים הם פשיסטיים’. מי שתבער בו השנאה אחד כלפי השני, כנראה לא יצביע לי.

“יכול להיות שהקו יהיה שבצלאל סמוטריץ’ ונפתלי בנט שמאלנים, לכו על זה. אני לא זוכר שבעשור האחרון הליכוד החילו ריבונות על סנטימטר אחד ביו”ש או רפורמה במערכת המשפט, אז קצת מצחיק שמאשימים את סמוטריץ’ שהוא שובר שמאלה. אני עדיין מתכוון לדבר עם כולם ולהסביר מה החזון שלי. ישראל זאת ישראל, נתניהו זה נתניהו, זה לא אותו דבר”.

יו”ר סיעת ימינה חברת הכנסת איילת שקד אמרה לאתר Ynet: “הממשלה הזו חולה, שום תרופה לא תעזור לה. נכון ללכת לבחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות