בנט: “צריך להכריע, גם אם באן קי מון לא יאהב את זה”

יו"ר מפלגת הבית היהודי ממשיך לשבור ימינה: "התגובה כנגד חמאס צריכה להיות קשה וכואבת, 'צוק איתן' לא נגמר • "זהו רגע מבחן להרתעה הישראלית לשנים הקרובות, צריך להכריע את המערכה הזו לבד"
י"ד אב התשע"ד / 09.08.2014 23:54

בעקבות המשך השיגורים לעבר עוטף עזה, התבטא יושב ראש מפלגת ‘הבית היהודי’ השר נפתלי בנט באופן חריף כנגד מזכ”ל האו”ם, באן קי מון, וגם ממשיך לשבור ימינה.

“זהו רגע מבחן להרתעה הישראלית לשנים הקרובות, התגובה חייבת להיות קשה וכואבת”, אמר בנט.

“בזמן שהעולם עסוק בלהקים ועדות חקירה נגד ישראל, הילדים שלנו בדרום חיים תחת מטחי טילים. אומר דבר פשוט: אנחנו צריכים להכריע את המערכה הזאת לבד, אם באן קי מון יאהב את זה אבל גם אם לא”.

בנט הבהיר: “צוק איתן לא נגמר, והחמאס טרם הוכרע, ותושבי ישראל צריכים להיות חזקים ודרוכים לקראת ההמשך”.

גם שר האוצר, יאיר לפיד, מגלה לפתע עמדות תוקפניות. בראיון לסוכנויות הזרות אמר לפיד כי צה”ל יעשה כל מה שצריך לעשות כדי להחזיר את השקט לתושבי הדרום: ” למדינת ישראל יש חובה להגן על תושבי הדרום. ממשלת ישראל תעשה כל דבר, בין אם זה מדיני או צבאי כדי להבטיח את השקט הזה לתושבי הדרום. מגיע להם את זה מאתנו וצה”ל יעשה כל מה שצריך לעשות בשביל להבטיח את השקט”.

לפיד הוסיף כי ישראל לא תנוח ולא תשקוט עד שתמצא ותחסל את מוחמד דף וחבורתו: “למוחמד דף וחבורתו אני רוצה להבטיח מכאן. אנחנו נחפש אתכם ואנחנו נמצא אתכם. כמו שארה”ב לא שקטה ולא נחה עד שמצאה וחיסלה את בן לאדן, כך ישראל לא תנוח ולא תשקוט עד שתמצא ותחסל את מוחמד דף וחבורתו על מה שהם עוללו לילדי ישראל ולילדי עזה בשבועות האחרונים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות