מתגרה בחרדים: אבי ניסנקורן יקדם חוק פונדקאות ללהט”ב

גורם בסביבתו של גנץ אומר כי הם רוצים להמתין עם קידום החקיקה מהסוג שמרגיזה את המפלגות החרדיות והליכוד עוד קצת, עד שיתברר אם הולכים לבחירות: כנראה ימתינו שבועיים • יו"ר הקואליציה: "אם לא יהיה שינוי בהתנהלות כחול לבן כלפינו – לא תהיה ברירה וכדאי שנלך לבחירות"
חרדים 10
ח' כסלו התשפ"א / 24.11.2020 18:51

על מסלול התנגשות עם החרדים? שר המשפטים אבי ניסנקורן מתכנן לקדם בחודש הקרוב הצעת חוק פונדקאות ללהט”ב – בניגוד לעמדת הליכוד. כך פורסם היום (שלישי) בתוכנית ‘שלי וגואטה’ ברשת ב.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

העלאת ההצעה, שיש לה סיכוי לא מבוטל לעבור אם תזכה לתמיכת כחול לבן, צפויה לעורר זעם במפלגות החרדיות ובליכוד.

עם זאת, אנשיו של ניסנקורן עדיין מתלבטים בין תמיכה בהצעה של האופוזיציה, לבין קידום הצעה חדשה שאמור להגיש ח”כ איתן גינזבורג – יו”ר הסיעה.

גורם בסביבתו של גנץ הסביר כי הם רוצים להמתין עם קידום חקיקה מהסוג הזה עוד קצת, עד שיתברר אם הולכים לבחירות, כך שכנראה ימתינו שבועיים.

השר חילי טרופר מכחול לבן מסר בתגובה: “אם נתניהו לא רוצה את השותפות הזו נתעקש על הדברים שחשובים לנו ונקדם אותה ככל יכולתנו”.

ח”כ עידן רול מיש עתיד, אמר בתגובה לדיווח: “שוב כחול לבן נזכרים בהבטחות שלהם לבוחר על בסיסן נבחרו, רק כשזה משתלם להם פוליטית. בכוונתי להעלות להצבעה פעם נוספת את הצעת החוק של יש עתיד. מקווה שכחול לבן יעשו את הבחירה הנכונה”.

יו”ר הקואליציה, ח”כ מיקי זוהר, התייחס בתוכנית ‘ערב ערב’ ב’כאן חדשות’ למשבר הקואליציוני בין הליכוד לכחול לבן בסוגיית התקציב, ואמר: “הכנת התקציב של 2021 לוקחת זמן. למה בסוף הכול צריך להתכנס סביב הגחמות של בני גנץ? טוב לאזרחי ישראל שנעביר עכשיו תקציב 2020, נייצב את המערכת הכלכלית וב-2021 נעביר את התקציב לשנה זו”.

ח”כ זוהר נשאל  אם יש מועד לבחירות – והשיב: “על פניו נראה שהפירוק של הממשלה הולך ומתקרב, ההערכות הן שזה יהיה ב-23 בדצמבר. אני חושב שהדבר הנכון זה כן לנסות להעביר את תקציב 2020, ואחר כך לעבוד על תקציב 2021 – לצערי כחול לבן לא שם”.

בכך כיוון זוהר למועד האחרון להעברת התקציב.

נזכיר, כי אתמול תקף השר אריה דרעי את יו”ר כחול לבן, טען כי “חצה קו אדום בגלל שיקולים פוליטיים” – ואמר: “הייתי בין הדוחפים הראשיים להקמת הממשלה הזאת, השקעתי בזה שעות רבות, לפני מספר חודשים, כמה דקות לפני שהממשלה התפזרה הצעתי פשרה כדי שהממשלה תוכל להמשיך, חשבתי שממשלת אחדות תהיה טובה לאור משבר הקורונה, אך לאור ההתנהלות בחודשים האחרונים אני בספק אם יש הצדקה ותועלת להמשיך בשותפות הזו.

“אני קורא מכאן לראש הממשלה ושר הביטחון – הגענו לשעת האמת, אנחנו בשעת נעילה של הממשלה, כעת חייבים לשים הכל בצד ולהתמקד אך ורק בטיפול בקורונה, בהצלת חיים ובהצלה של עם ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות