איזה עצבני: לא מסר לו את הכדור במשחק כדורגל אז דקר ופצע אותו

לפני כשבועיים איתרו הבלשים את הנאשם, חייל צה"ל, כשנסע יחד עם קרובי משפחתו ברכב, סמוך למגרש הכדורגל בשפרעם • הבלשים סימנו לרכב לעצור, כאשר לפתע יצא הנאשם והחל להימלט בריצה מהירה • בתום מרדף ממושך, הוא נלכד
חיים טוויל
ח' כסלו התשפ"א / 24.11.2020 13:59

צעיר בן 21, חייל צה”ל, תושב העיר שפרעם, נעצר וכתב אישום חמור הוגש כנגדו בבית המשפט המחוזי בחיפה, בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה שלצידה עונש מאסר לתקופה של 20 שנים והחזקת סכין.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

ראשיתה של החקירה עם קבלת הודעה מהמרכז הרפואי רמב”ם לפני כחודש, אודות צעיר בן 21 שהובא אליהם כשהוא פצוע באורח בינוני מדקירות סכין.

עם קבלת ההודעה הוזעקו שוטרים למרכז הרפואי, גבו עדויות וחקירה נפתחה.

השוטרים איתרו את זירת האירוע, מחוץ למגרש הכדורגל בעיר שפרעם, והחלו להתחקות אחר מסלול בריחתו של הנאשם – חייל בצה”ל.

לפני כשבועיים לפנות בוקר איתרו הבלשים את הנאשם כשנסע יחד עם קרובי משפחתו ברכב, סמוך למגרש הכדורגל בשפרעם.

הבלשים סימנו לרכב לעצור, כאשר לפתע יצא הנאשם מהרכב והחל להימלט בריצה מהירה. תגובה מיומנת ומהירה של הבלשים הביאה לאחר מרדף ארוך למעצרו.

הנאשם הובא לתחנת המשטרה לחקירה ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט, בהתאם לבקשת המשטרה.

החקירה העלתה, כי ביום האירוע – במהלך משחק כדורגל חובבני בעיר – התעורר ויכוח בין הנאשם לקורבן בנוגע לאופן מסירת הכדור. הנאשם כעס מאוד על הקורבן, הפסיק את השתתפותו, והתיישב על הכיסאות מחוץ למגרש. במהלך כל המשחק סימן לעבר הקורבן תנועות מאיימות.

בתום המשחק יצא הקורבן למגרש החנייה ושם הנאשם יחד עם אחר החלו להכות את הקורבן ולדקור אותו, תוך שהם מצמידים אותו לרצפה ואז נמלטים מהמקום. הקורבן פונה לטיפול רפואי כשהוא פצוע במצב בינוני.

בתום חקירה מהירה הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר בחנה את הראיות והגישה כנגד הנאשם בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות