נהגת עם אורות מהבהבים? העונש: צפייה בפנסי מכונית משטרה

במחוז שנזן שבסין החליטו להילחם בעברייני התנועה מסנוורים בדרך מקורית: אילוץ הנהג העבריין לבהות במשך 5 דקות בפנסיה של מכונית המשטרה • אזרחים: העונש לא מספיק, צריך להאריך אותו למשך 30 דקות
אליעזר היון
י"ד אב התשע"ד / 09.08.2014 22:10

מי לא נתקל בנהגי המכוניות המרגיזים המסנוורים עם אורותיהם הגבוהים בכביש? במחוז שנזן שבסין החליטו להילחם בנהגים ומצאו עונש מקורי בשבילם: בהייה ממושכת בפנסיה של מכונית משטרה.

אתר סקיי ניוז מדווח כי קציני המשטרה הגיעו למסקנא כי ההרתעה כנגד עברייני התנועה לא מספיקה ועל כן החליטו לבחור באמצעי החדש שאולי יעבוד.

לאחר לכידת הנהג הסורר הוא נדרש לשבת על שרפרף נמוך מפלסטיק ולהביט הישר אל תוך פנסיה של מכונית המשטרה במשך חמש דקות. הפנסים אגב, דולקים על מצב ‘אורות גבוהים’.

“לאחר הבטה באורות גבוהים במשך דקות ארוכות, יבין הנהג העבריין, מדוע חשוב לא לסנוור נהגים אחרים במהלך הנסיעה” הסבירו יוזמי הרעיון.

המהלך התקבל בביקורת ואפילו בלעג ברחבי המדינה, אך היו שבירכו על העונש החדש, ואפילו דרשו את הארכת זמן העונש: “פנסים מסנוורים הם דבר איום, צריך להאריך את העונש ל-30 דקות צפייה, המחולקות לשלש פרקי זמן של עשר דקות עם הפסקה של ששים שניות בין מקטע למקטע” כתב אחד האזרחים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אאוץ'
    09/08/2014 22:51
    noko
  1. יואו זה חתיכת עונש…