דרעי: “גנץ חצה קו אדום, אנו בשעת נעילה של הממשלה”

יו"ר ש"ס במתקפה חריפה על החלטת שר הביטחון להקים ועדת בדיקה לפרשת הצוללות: "חזור בך מהקמת הוועדה, ונמשיך לשמור את מערכת הביטחון מחוץ למשחק" • "חשבתי שממשלת אחדות תהיה טובה לאור משבר הקורונה, אבל אני כעת בספק אם יש הצדקה ותועלת להמשיך"
אריה ריבקינד
ז' כסלו התשפ"א / 23.11.2020 15:28

יו”ר ש”ס אריה דרעי תקף בצהריים (שני), בפתח ישיבת סיעת ש”ס, את שר הביטחון בני גנץ, בעקבות הקמת ועדת הבדיקה לפרשת הצוללות.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

יו”ר ש”ס אמר: “אתמול נפל דבר בישראל. כחבר ותיק מאוד בקבינט הביטחוני וכמי שעבר עם כמה ראשי ממשלות ושרי ביטחון בממשלות ישראל לאורך הרבה שנים, אני לצערי יכול לקבוע ששר הביטחון חצה קו אדום בגלל שיקולים פוליטיים”.

לדבריו, “הקמת הוועדה שהוא בעצמו התנגד לה לפני מספר חודשים תהפוך את קודש הקודשים של צה”ל ומערכת הביטחון לחלק מתעמולת בחירות פוליטית ותביא לחשיפת מידע מסווג וסודי באמצעות הדלפות לכלי התקשורת”.

דרעי הוסיף: “אני קורא מכאן לשר הביטחון, ידידי מר בנימין גנץ, תרמת את מיטב שנותיך לביטחון ישראל, חזור בך, ונמשיך לשמור את מערכת הביטחון מחוץ למשחק הפוליטי”.

השר הדגיש: “הייתי בין הדוחפים הראשיים להקמת הממשלה הזאת, השקעתי בזה שעות רבות, לפני מספר חודשים, כמה דקות לפני שהממשלה התפזרה הצעתי פשרה כדי שהממשלה תוכל להמשיך, חשבתי שממשלת אחדות תהיה טובה לאור משבר הקורונה, אך לאור ההתנהלות בחודשים האחרונים אני בספק אם יש הצדקה ותועלת להמשיך בשותפות הזו.

“אני קורא מכאן לראש הממשלה ושר הביטחון – הגענו לשעת האמת, אנחנו בשעת נעילה של הממשלה, כעת חייבים לשים הכל בצד ולהתמקד אך ורק בטיפול בקורונה, בהצלת חיים ובהצלה של עם ישראל”.

בכחול לבן נלחצו מההודעה של דרעי – והגיבו: “הקמת הועדה לא נובעת משיקולים פוליטיים אלא מתוך אחריות. מחובתה של מערכת הביטחון לבדוק את תהליכי הרכש ולהפיק לקחים. לא תהיה פרשת צוללות 2. כחול לבן לא מטילה ספק כי ברגע האמת השר דרעי יקיים את התחייבותו ואת הערבות שנתן ליישום מלא של ההסכם שנחתם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רביזיוניסט
    23/11/2020 17:11
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אני בהלם – ערבות שניתנה על ידי עבריין מורשע – אינה בתוקף