לפיד: מהממשלה הזו לא ייצא כלום, עסוקים במריבות עלובות, בג’ובים

יו"ר האופוזיציה מבהיר כי בשבוע הבא תעלה סיעת יש עתיד את הצעת החוק לפיזור הכנסת להצבעה ולא תמשוך אותה ברגע האחרון: "לא ננהל על זה משא ומתן, החוק יעלה להצבעה. הגיע הזמן לבחירות"
אריה ריבקינד
ז' כסלו התשפ"א / 23.11.2020 15:08

יו”ר יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, מצהיר כי מפלגתו לא תמשוך עוד את המהלך לפיזור הכנסת, וכי המועד האחרון לביצוע  יהיה בשבוע הבא.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

בפתח ישיבת הסיעה אחר הצהריים (שני) הצהיר לפיד: “ב-2 לדצמבר, יום רביעי הבא, אנחנו נעלה להצבעה חוק לפיזור הכנסת. לא נמשוך אותו ברגע האחרון”.

ראש האופוזיציה הבהיר: “לא ננהל על זה משא ומתן, החוק יעלה להצבעה. הגיע הזמן לבחירות. מהממשלה הזו לא ייצא כלום. מדובר באוסף פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם. בג’ובים שלהם. במריבות העלובות שלהם”.

הוא הוסיף: “בשיאו של משבר בריאותי וכלכלי, יש לנו ממשלה בהפרעה. מושחתת, מקולקלת, לא מצליחה לטפל בכלום. כל היום מריבות, השמצות, ג’ובים למקורבים. פוליטיקה מהסוג הכי מביש. את זה באנו לשנות.

“אנחנו צריכים ממשלה אחרת. 18 שרים. אנשים ישרים וטובים שבאו לעבוד. אנחנו צריכים ממשלה שהציבור יאמין לה”.

“אני קורא לכל סיעות הבית: זה רגע המבחן שלכם: 2 לדצמבר, יום רביעי הבא. אם מדינת ישראל חשובה לכם, נשים סוף לממשלה הגרועה בתולדות המדינה. נשים סוף לכהונתו של נתניהו”.

בשבועות האחרונים העלו אנשי ‘יש עתיד’ מספר פעמים את הצעת החוק לפיזור הכנסת לסדר היום, אך בכל פעם הסירו אותה ברגע האחרון לאחר שהתברר שלא ניתן יהיה להשיג לה רוב

במידה והצעת החוק תיפול, לא ניתן יהיה להעלות הצעת חוק פרטית לפיזור הכנסת בחצי השנה הקרובה, ומשמעות הדבר היא פגיעה ביכולת של ‘כחול לבן’ להוביל הליכה לבחירות במועד הנוח להם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות