הליכוד במתקפה: מדרדר לבחירות • אוחנה: נבדוק את הממד החמישי

הליכוד זועם על גנץ: "לא מצליח להתרומם מהמצולות בסקרים, אז הוא ממחזר צוללות כדי לקושש קולות. הציבור הישראלי חכם ורואה את התרגילים שלהם" • ח"כ קרעי: ''בני גנץ הוא כמו פלסטלינה, מעוצב כל יום על ידי מישהו אחר''
אריה ריבקינד
ו' כסלו התשפ"א / 22.11.2020 18:02
כעס במפלגת הליכוד על החלטת שר הביטחון בני גנץ להקים ועדת בדיקה לפרשת הצוללות.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

”רק לפני 4 חודשים גנץ אמר שאין סיבה לחקור את הנושא מכיוון שאפילו היועץ המשפטי לממשלה ‘לא מצא לנכון לפתוח בחקירה ואני מסתפק בזה'”, נאמר בהודעת הליכוד. “מה נשתנה ב-4 חודשים? גנץ לא מצליח להתרומם מהמצולות בסקרים אז הוא ממחזר צוללות כדי לקושש קולות, בזמן שהמפלגה שלו עסוקה במריבות פנימיות”.

בליכוד הוסיפו: ”הציבור הישראלי חכם ורואה את התרגילים שלהם. מוטב שכחול לבן תצטרף לראש הממשלה במאמצים למען הצלת חייהם של אזרחי ישראל והבאת חיסונים למדינה במקום להתעסק בתרגילי סרק פוליטיים”.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה הודיע כי הוא שוקל להקים ועדת בדיקה לפרשת ‘הממד החמישי’, בראשה עמד גנץ,  בתגובה להחלטת שר הביטחון להקים ועדת בדיקה ממשלתית לפרשת הצוללות.

השר לשיתוף פעולה איזורי, אופיר אקוניס: “בהחלטתו של גנץ להקים ועדה שהוא עצמו אמר שאין בה כל צורך, הוא פרק את השותפות ואת האחדות הלאומית. הוא בחר לדרדר את ישראל לבחירות המיותרות ביותר בתולדותיה. בזמן הזה, שבו ישראל עדיין נאבקת בנגיף הקורונה הוכיחה ‘כחול לבן’ שאצלה הפוליטיקה הקטנה היא לפני הכל – ולא ישראל לפני הכל”.

חבר הכנסת שלמה קרעי הגיב: ”בני גנץ הוא כמו פלסטלינה. מעוצב כל יום על ידי מישהו אחר. פעם ניסנקורן, פעם יועמ”שים ופעם תקשורת. שום עמדות. שום עמוד שדרה. עבד של האליטה הנעלמת. אני קורא לשר לביטחון פנים להקים לאלתר ועדת חקירה על פרשת השחיתות במשטרה, פרשת המימד החמישי”.

ח”כ אוסנת מארק מהליכוד תקפה: ”‏אחרי התרגיל שלו עם מינוי המנכ”ל במשרד הרזרבי, גנץ היה צריך לשלם לניסקורן במזומן. ניסקורן רוצה להטביע את כולנו לבחירות וגנץ צולל אחריו”.

ח”כ משה יעלון מיש עתיד תל”ם ברך את שר הביטחון בני גנץ על ההחלטה להקים ועדת בדיקה: ”אם הועדה לא תוכל לחייב את נתניהו ואחרים להעיד בפניה, לא יהיה מנוס ממיצוי החקירה הפלילית ו/או הקמת ועדת חקירה ממלכתית. רק חקירה מקיפה ויסודית, בלי הנחות וללא תנאים מוקדמים תחשוף את האמת לאור”.

יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ: “פרשת הצוללות היא פרשת השחיתות הקשה והחמורה ביותר בתולדות המדינה. לכן הוועדה חייבת לחקור גם את הדרג המדיני ובראשו את ראש הממשלה נתניהו. כל התחמקות בעניין תהיה המשך הטיוח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות