ליברמן: תדיחו את גנץ מראשות המפלגה, הוא תבוסתן ומשת”פ

יו"ר ישראל ביתנו תקף בחריפות את בני גנץ: "הגיע לעסקה אפלה עם נתניהו מאחורי הקלעים וחוץ מלדאוג לכיסאו לא מעניין אותו כלום" גורמים ביש עתיד: "גנץ ואשכנזי צריכים לפרק את הממשלה ולהיכנס מתחת ללפיד. כל מה שצריך ניסנקורן זה ארבעה ח״כים, והוא יכול להקים סיעה עצמאית"
חרדים 10
ו' כסלו התשפ"א / 22.11.2020 15:54

יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף היום (ראשון), בריאיון שהעניק לרשת ב’, בחריפות את שר הביטחון בני גנץ, וקרא לחברי כחול לבן להדיח אותו מראשות המפלגה, זאת  על רקע ‘דיל’ המינויים בממשלה בינו לראש הממשלה בנימין נתניהו.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

“הגיע לעסקה אפלה עם נתניהו מאחורי הקלעים”, אמר ליברמן לאסתי פרז בתוכנית ‘בחצי היום’. “הוא תבוסתן ומשתף פעולה עם נתניהו, וחוץ מלדאוג לכיסאו לא מעניין אותו כלום”.

גורמים במפלגת ‘יש עתיד’ אמרו למעריב על רקע המשבר בכחול לבן: “אם עוד אכפת להם מהמדינה הזו, גנץ ואשכנזי צריכים לפרק את הממשלה ולהיכנס מתחת ללפיד. כל מה שצריך ניסנקורן זה ארבעה ח״כים, והוא יכול להקים סיעה עצמאית או לבוא ליש עתיד-תלם. הוא גם יודע את זה”.

על המצב הביטחוני בדרום אמר ליברמן: “מאז התפטרותי, ישראל מנהלת מדיניות כניעה לטרור. אף אחד לא מעלה את השאלה מה קורה עם השבויים והנעדרים? אנחנו מגיבים למראית עין רק למה שנראה ונשמע. יש מאות ניסיונות להוציא פיגועים ביהודה ושומרון וירושלים וישראל לא מגיבה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות