נתניהו: “כיתות ה’-ו’ וי”א-י”ב ייפתחו כמתוכנן. זה לא עומד להשתנות”

ראש הממשלה על רכישת החיסונים: "המדיניות היא להביא כמה שיותר. הכלל שקבעתי – עדיף היערכות יתר מהיערכות חסר" • גנץ: "הצטערתי לשמוע על דחיית קבינט הקורונה מהתקשורת"
אריה ריבקינד
ו' כסלו התשפ"א / 22.11.2020 13:02

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה כי תלמידי כיתות ה’-ו’ ותלמידי כיתות י”א-י”ב ישובו ללימודים, כמתוכנן.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

“כיתות ה’-ו’ וכיתות י”א-י”ב יפתחו כמתוכנן. זה לא עומד להשתנות”, אמר נתניהו. “בסוף השבוע הבאנו הישג נוסף במאבק נגד נגיף הקורונה. הגענו להבנה עם חברת אסטרהזניקה לרכישת מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל. אני מציין שזה מצטרף להסכמים שהגענו אליהם עם פייזר ומודרנה על אספקת מיליוני חיסונים אחרים למדינת ישראל”.

ראש הממשלה הוסיף: “המדיניות שלנו היא להביא כמה שיותר חיסונים, מכמה שיותר מקורות, לכמה שיותר אזרחים וכמה שיותר מהר. כל אזרח ואזרחית בישראל שירצו בכך יוכלו להתחסן. הכלל שקבעתי הוא – עדיפה היערכות יתר מהיערכות חסר”.

שר הביטחון בני גנץ התייחס בישיבת הממשלה למשבר הקורונה: “אני מברך על ההתקדמות בנושא הקורונה, אני חושב שיש בסך הכל קשיים במגמת הירידה של התחלואה, אנחנו רואים את זה, אבל יש יותר ויותר קשב ציבורי. אני סבור שהמדיניות הדיפרנציאלית שלנו היא מדיניות נכונה, ואני כמובן שמח על הנושא של תהליכי החיסונים שהולכים ונרכשים, גם מפותחים כחול לבן במכון הביולוגי”.

הוא הוסיף: “צר לי ששמעתי מהתקשורת, שישיבת הקבינט נדחית ליום שני, כי אני חושב שביום שלישי כבר מחכים להחלטות וטוב היה אם היינו מקדימים את העניין. יש הרבה גופים ואנשים במשק שמחכים להחלטות ממשלת ישראל ואנחנו חייבים להתקדם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות