“ממש משכו אותו מהפה שלו”: תנין נשך ילד בן 5 בחוות תנינים בערבה

הילד ננשך בידו בעת בילוי עם משפחתו בחוות התנינים קרוקולוקו • פונה במסוק לניתוח בבית החולים סורוקה, כשמצבו קשה • אמו של הילד: "כנראה רצה להגיד לתנין שלום, אז הוא חזר וליטף אותו - והתנין פשוט נשך אותו"
חיים טוויל
ה' כסלו התשפ"א / 21.11.2020 18:47

ילד בן חמש  ננשך בידו היום (שבת) על ידי תנין במהלך ביקור בחוות התנינים קרוקולוקו שבערבה.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי, והוא פונה במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשמצבו קשה.

מבית החולים נמסר כי הוא עבר ייצוב בחדר הטראומה, והובהל לחדר ניתוח.

המשטרה בודקת את נסיבות האירוע, וזימנה את בעל החווה לחקירה באזהרה מחר.

אמו של הילד, חנאן ג’פאלי, שיחזרה מבית החולים את האירוע הקשה: “יצאנו לטיול רגיל של שבת, אל חוות התנינים הקרובה אלינו. נכנסנו, נהנינו, ורצינו לצאת. הוא כנראה רצה להגיד לתנין שלום, אז הוא חזר וליטף אותו – והתנין פשוט נשך אותו. שמענו צעקות, הם החזיקו את הילד וממש משכו אותו מהפה של התנין. נתתי לו טיפול והרגעתי אותו. הוא איבד הרבה דם, אני מקווה שיהיה בסדר”.

חובש מד”א גדי גוהר ופרמדיק מד”א דני אביב סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו ילד כבן ארבע בזרועות אמו. הוא סבל מפציעה בידו והיה כאוב, ראינו סימני נשיכה. אנשים במקום העניקו לו עזרה ראשונה בתידרוך פרמדיק ממוקד מד”א ועצרו לו את הדימום. בסיוע כוח רפואי של צה”ל, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי לכאב. העברנו אותו למסוק מד”א שנחת בסמוך ופינה אותו לבית חולים סורוקה כשמצבו בינוני עד קשה”.

לב הוסיף: “הילד שוטט לבדו לכמה רגעים, התקרב לבריכת התנינים הצעירים בניגוד להנחיות – והכניס את ידו מבעד לגדר. אחד התנינים הצעירים תפס בשיניו את כף ידו ושרט אותה.

“הילד נמשך במהרה על ידי המטפלת שהבחינה במתרחש. מתנדבי מד”א מספיר הגיעו מהר לאזור, חבשו את היד המדממת ואף עשו לילד חוסם עורקים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות