התגעגעתם? רון קובי דורש לבטל את הדחתו בגלל “ניגוד עניינים”

עורכת הדין של ראש העיר לשעבר של טבריה, שהודח לפני כשנה, שיגרה מכתב בו היא דורשת לבטל את ההדחה - ולקיים שימוע חדש • קובי: "השר אריה דרעי מצפצף בדרכו שלו על כל החוקים המינהליים האפשריים, כל מטרתו להפוך את טבריה לעיר תיירות חרדית!"
אריה ריבקינד
ב' כסלו התשפ"א / 17.11.2020 23:23

התגעגעתם? רון קובי, ראש העיר לשעבר של טבריה, שהודח לפני כשנה על ידי משרד הפנים לאחר שלא הצליח להעביר את תקציב העיריה, פנה היום (שלישי)  באמצעות עורכת דינו דפנה הולץ לכנר לשר זאב אלקין – מי שהיה הממונה על תהליך הדחתו מטעם משרד הפנים – בבקשה לשנות את ההחלטה, עקב טענות לניגוד עניינים.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

במכתבה כותבת עו״ד דפנה הולץ לכנר, בין היתר, לשר בשם רון קובי: “הנדון – בטלות החלטתך בדבר סיום כהונתו של מר רון קובי כאשר עיריית טבריה ודרישה לקיום שימוע כדין בשאלת המשך כהונתו”.

בהמשך היא כותב: “פנייה דחופה זו נשלחת אליך לאור ההתפתחות הדרמטית שארעה לפני שבועיים ימים בדיוק, כאשר שר הפנים, אשר היה מנוע מלעסוק בעניינו של מרשי כאמור, החליט על מינויו של חבר בצוות השימוע, בועז יוסף, לתפקיד ראש הוועדה הממונה בטבריה.

“התפתחות זו מציגה באור בהיר, חדש וחד משמעי, את כל המהלך שקדם להפסקת כהונתו של מרשי כראש עיריית טבריה, והיא מהווה הוכחה ניצחת לנכונות טענות מרשי וחברת סיעתו, הגב’ ברזילי, כפי שהועלו באופן נחרץ במהלך השימוע, בדבר קיומו של פגם מהותי היורד לשורשו של עניין בהליך השימוע שהתקיים, וזאת בשל ניגוד עניינים בו היה מצוי חבר הצוות, הממונה על המחוז, בועז יוסף”.

קובי עצמו כתב הערב בדף הפייסבוק שלו: “דרמה, תיבת פנדורה משפטית שנפתחה בטבריה. מסתבר שהשימוע ההדחה שנערך לרון קובי ראש העיר הקודם היה פסול מתחילתו תוך ניגוד עניינים. עורכת הדין דפנה הולץ לכנר שלחה הערב מכתב לפני מיצויי הליכים ובו דרישה לבטל את השימוע!”

הוא הוסיף: “שר הפנים אריה דרעי מינה ליו״ר הועדה הממונה את בועז יוסף, אשר היה גורם דומיננטי מאד בכל הליך ההדחה והשימוע. השר אריה דרעי מצפצף בדרכו שלו על כל החוקים המינהליים האפשריים, כל מטרתו להפוך את טבריה לעיר תיירות חרדית!”

לדבריו, “השר אלקין הפך לחותמת גומי גמישה של אריה דרעי, עוד אבן ונדבך במכירת המדינה לסיעות החרדיות. טבריה נלחמת על עתידה. העיר הזו נשדדה מהתושבים שלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אלישבע
    18/11/2020 19:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בהצלחה רבה לרון קובי ראש עיר אמיתי של טבריה.