איילת שקד: נתניהו תקף את בנט? הוא האחרון שיחלק ציונים לימניות

נפתלי בנט ואיילת שקד מגיבים על המתקפה של ראש הממשלה • שקד: "נתניהו יודע ששר הביטחון נפתלי בנט הוביל את המאבק בקורונה ברמה הכי גבוהה שיש, אבל אז הוא פיטר אותו, העיף את ימינה לאופוזיציה והתחבק עם גנץ וניסנקורן"
אריה ריבקינד
א' כסלו התשפ"א / 17.11.2020 17:39

יו”ר ימינה נפתלי בנט וח”כ איילת שקד הגיבו אחר הצהריים (שלישי) למתקפה של ראש הממשלה על נפתלי בנט.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

נתניהו אמר בראיון לגלי ישראל: “אני לא יודע אם בנט הוא ימין או שמאל. תלוי באיזה יום שואלים. יש שם שתי מפלגות. בנט הצביע בעד לפיד לראשות הממשלה. הוא הצביע עם הרשימה המשותפת. סמוטריץ הצביע נגד”.

בתגובה למתקפת נתניהו נגדו צייץ בנט: “אנשים רעבים ללחם באילת. תור ארוך לבית תמחוי בעיר. תור לאוכל. צעירים לצד מבוגרים שכל חייהם התפרנסו בכבוד מרכינים ראש. 70% מהאילתים מובטלים. לא היה דבר כזה. חייבים להציל את ישראל.

“כן, זה הכי בוער. לאפשר לאנשים להביא לחם הביתה. אין משימה יותר בהולה מזו למנהיג עם ישראל”.

איילת שקד הגיבה בראיון בגלי ישראל: “נתניהו האחרון שיכול לחלק ציונים לימניות של בנט. הוא זה ששחרר 1000 רוצחים, לחץ את היד לעראפת, הקפיא את ההתיישבות ביו”ש, פספס הזדמנות היסטורית להחיל ריבונות עם הממשל הכי אוהד שהיה פה, חתם הסכם נורמליזציה עם סודן אבל לא הוציא אף מסתנן, אמר אמן למערכת המשפט ועצר כל ניסיון לשנות אותה”.

היא הוסיפה: “נתניהו יודע ששר הביטחון נפתלי בנט הוביל את המאבק בקורונה ברמה הכי גבוהה שיש, אבל אז הוא פיטר אותו, העיף את ימינה לאופוזיציה והתחבק עם גנץ וניסנקורן”.

לדבריה, “מיליוני אזרחים שילמו מחיר נורא על ניהול מזעזע בקורונה, ועכשיו נתניהו שוב שם את הפוליטיקה מעל הכל ובוחר לתקוף את בנט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות