נואש? בני גנץ מאיים: “אם נתניהו לא יתעשת הכנסת הזו תתפזר”

יו"ר כחול לבן בישיבת הסיעה: "אם נצא לבחירות – ידעו אזרחי ישראל מי גרר אותם לבחירות" • "אסור לקבל עוד יום נוסף ללא קבלת החלטות. המחלה עדיין נוכחת ואנחנו צריכים לייצר צעדים"
אריה ריבקינד
כ"ט חשון התשפ"א / 16.11.2020 15:34

שר הביטחון ויו”ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס היום (שני) בישיבת הסיעה למצב הפוליטי ולמתווה פתיחת מערכת החינוך.

סובלים ממחלות רקע? ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף מהביטוח הלאומי

“אסור לקבל עוד יום נוסף ללא קבלת החלטות. המחלה עדיין נוכחת ואנחנו צריכים לייצר צעדים דיפרנציאליים, תחת המדיניות של ירוק וטוב לו, אדום ונסייע לו”, אמר גנץ.

שר הביטחון הדגיש: “נתמוך בפתיחת החינוך לכיתות א’-ו’ וי”א-י”ב ופתיחת המסחר במרחבים הפתוחים במקומות הירוקים לצד איים ירוקים באילת וים המלח לפתיחת התיירות באיזורים האלו.

“בערים הכתומות נמתין עם המסחר והחינוך עד להורדת התחלואה. בערים האדומות נקיים סגרים תוך סיוע של ‘אנשי חיל’ ממשרד הביטחון עד להורדת התחלואה. נפעל למתווה לתרבות במרחבים הירוקים”

על הנושא הביטחוני אמר: “ראינו את מה שקרה השבוע בדרום ואני ער למתרחש בגבול הצפון בהתעצמות החיזבאללה. אני עמל על שימור המצב הביטחוני ביהודה ושומרון, ואני קורא לפלסטינים לא לעמוד בסרבנותם כך שנוכל לשפר גם את המצב האזרחי”.

על המשבר הפוליטי: “אם נתניהו לא יתעשת הכנסת הזו תתפזר. הנחיתי את ח”כ איתן גינזבורג לרכז את כל הצעות החוק הרלבנטיות שיקדמו שוויון, מלחמה בשחיתות וערכים חשובים על מנת לקדם את מה שניתן עבור אזרחי ישראל. אם נצא לבחירות – ידעו אזרחי ישראל מי גרר אותם לבחירות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות