העוול ימוגר? “נלחם שזכויות נשים חרדיות שעובדות בחינוך לא ייעלמו”

בדיון שקיימה הוועדה לקידום מעמד האישה עלו טענות קשות על מוסדות חינוך שאינם מאפשרים לנשים לקחת ימי מחלה, על פיטורים כל שנה מחדש על מנת שלא יצברו וותק ועוד • בצלמו: "קוראים לכל חרדית שאינה מקבלת את הזכויות לפנות אלינו, כדי שנעזור לה"
אריה ריבקינד
כ"ט חשון התשפ"א / 16.11.2020 12:11

יו”ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי של הכנסת, ח”כ עודד פורר, אמר הבוקר (שני) בדיון על ה”אפליה בתנאי תעסוקה והשכלה של הנשים החרדיות”, כי “אנחנו נלחם שזכויות נשים חרדיות שעובדות בחינוך לא ייעלמו”.

סובלים ממחלות רקע? ייתכן ומגיע לכם הרבה כסף מהביטוח הלאומי

יו”ר הוועדה הצהיר זאת, לאחר שבדיון שקיימה הוועדה – לבקשתו של ח”כ אלכס קושניר מ’ישראל ביתנו’ – על אפלייתן של נשים חרדיות בתחום התעסוקה וההשכלה, עלו טענות קשות על מוסדות חינוך שאינם מאפשרים לנשים לקחת ימי מחלה בבידוד קורונה, על פיטורים כל שנה מחדש על מנת שלא יצברו וותק ועוד.

יו”ר הוועדה קבע כי בקרוב יתכנס דיון מיוחד בנושא ספציפי זה, כדי למצוא פתרון ולמצוא דרך לאכוף על מוסדות החינוך שלא לקפח את זכויות העובדים.

מארגון ‘בצלמו’ נמסר: “חובה לפעול שאף אשה חרדית עובדת לא תקופח בגלל שהיא חרדית ולא משנה היכן היא עובדת. אנחנו קוראים לכל אשה חרדית שאינה מקבלת את הזכויות המגיעות אליה לפנות אלינו, כדי שנעזור לה במיצוי הזכויות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות