הליכוד: יאיר ממשיך בפילוג ובשיסוי בלי הפסקה • לפיד: נתניהו נכשל

הליכוד: "כנראה שלוירוס הקורונה יימצא חיסון, השאלה מתי ימצא חיסון לוירוס ה'רק לא ביבי'. לפיד ועופר שלח חייבים להסביר לציבור מדוע הם ממשיכים להוביל את הפגנות השמאל האנרכיסטיות"
חיים טוויל ואריה ריבקינד
כ"ח חשון התשפ"א / 15.11.2020 01:29

מאות מפגיני שמאל צעדו בצהרי יום שבת ממחלף חמד בכביש 1 לכיוון רחוב בלפור בירושלים, ונחסמו על ידי המשטרה באזור בית זית.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

תוך זמן קצר החלו מפגיני השמאל לנהוג באלימות כלפי השוטרים, אולם המשטרה פתחה שוב את הכביש לאחר כשעתיים ועיכבה 24 חשודים בהפרת הסדר.

מהמשטרה נמסר שהתהלוכה לא תואמה ולא אושרה: “המפגינים החלו בתהלוכה, תוך שהם מהווים סיכון לחייהם ולחיי משתמשי הדרך”.

מפקד מרחב ציון, תת ניצב עופר שומר, התייחס לתהלוכה הבלתי חוקית ולטענות לאכיפה בררנית. “הם יצאו בצורה בריונית לתהלוכה ומשתמשים בפעוטות חסרי ישע כדי לסכל את עשיית הסדר שלנו. אנחנו מאפשרים ממארס את המחאות, הטענות האלו זו חוצפה. זכות המחאה לא גוברת על הכל. למה מקללים אותנו? למה משקרים? אין שום אכיפה בררנית”.

בתגובה להפגנות תקפה מפלגת הליכוד: “אחרי שבגיבוי רוב אזרחי מדינת ישראל ראש הממשלה נתניהו הביא שלושה הסכמי שלום, מביא מיליוני חיסונים ושומר על דירוג האשראי הגבוה של ישראל, מצער שבאופוזיציה בראשות יאיר לפיד ממשיכים בפילוג ובשיסוי ללא הפסקה. כנראה שלוירוס הקורונה יימצא חיסון, השאלה מתי ימצא חיסון לוירוס ה״רק לא ביבי״.

יאיר לפיד הגיב לליכוד: “‏הביקורת של נתניהו עלי הערב נועדה להסב את תשומת הלב מהמבוכה שגרמה מסיבת העתונאים שלו. נתניהו ניסה להתהדר בכך ש-32 מדינות הקדימו אותנו בהזמנת החיסון של פייזר ויקבלו אותו לפנינו. זו הוכחה נוספת לכשלונו המוחלט בטיפול במגיפה. אנחנו נמשיך לעבוד בשביל אזרחי ישראל בשעתם הקשה”.

בליכוד הגיבו: “יאיר לפיד ועופר שלח חייבים להסביר לציבור מדוע הם ממשיכים להוביל את הפגנות השמאל האנרכיסטיות אחרי שחברת פייסבוק חשפה שאיראן מתדלקת את אותן הפגנות נגד ראש הממשלה נתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות