נתניהו על בנט: הוא כלב קטן • שרה על שקד: היא מופרעת

בהקלטות שמסר למשטרה ניר חפץ - מי שהיה מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והפך לעד מדינה - ממכשיר הנייד האישי שלו, נשמעים השניים משוחחים על נפתלי בנט, לאחר שמתח ביקורת על נתניהו בפרשת המתנות • בהקלטות נשמעים בני הזוג נתניהו כפי שלא נשמעו מעולם
חרדים 10
כ"ז חשון התשפ"א / 14.11.2020 20:57

הקלטות של ניר חפץ, שהיה אחד האנשים הקרובים ביותר לראש הממשלה, כללו השמצות נגד יו”ר ימינה ח”כ נפתלי בנט. כך חשף הערב (מוצ”ש) רביב דרוקר בחדשות 13.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

הקלטות של ניר חפץ, שהיה אחד האנשים הכי קרובים לזוג נתניהו והכי משפיעים בסביבת ראש הממשלה, יפורסמו בתחקיר ‘המקור’ שישודר ביום שני.

כשהפך לעד מדינה במסגרת תיקי נתניהו מסר חפץ לחוקרי המשטרה הקלטות ממכשיר הטלפון הנייד שלו, שבהן הוא נשמע משוחח על עסקת נוני מוזס-נתניהו, עם ארנון מילצ’ן, שרה נתניהו ואחרים.

מדובר בהקלטות בהן נשמעים בני הזוג נתניהו כפי שלא נשמעו מעולם.

בפברואר 2018, אחרי שבנט מתח על נתניהו ביקורת על היקף המתנות הרחב שקיבל, שלאחר מכן הואשם בגינו במרמה והפרת אמונים בתיק 1000, שוחחו על כך ראש הממשלה ויועצו ניר חפץ.

וכך נשמעה השיחה:

חפץ: אגב, בנט יצא ממש אפס.

נתניהו: כן טוב, הוא כלב קטן.

חפץ: כן.

נתניהו: יש תגובות עליו?

חפץ: לא, לא, זה סתם… הוא (בנט) העביר מסר חזרה אחרי, לא התקשרתי בשביל לא לעצבן אותך, אמר לי “תשמע, עשינו לכם הנחה גדולה, אל תתחילו איתנו, גם אנחנו יודעים להילחם”.

נתניהו: נו אז?

חפץ: (צוחק). בסדר. טיפש. אתה יודע מה, טיפש.

נתניהו: כן

חפץ: השיקול הפוליטי הנכון שלו זה לשתוק, לעשות מה שכחלון עשה.

מלשכתו של בנט לא נמסרה תגובה לדברים.

מעבר להקלטה על בנט מושמעת גם הקלטה של רעיית ראש הממשלה שאומרת כי איילת שקד היא “בחורה מופרעת”.

יו”ר ימינה הגיב על פרסום הקלטות:

“ה‏התקפות אישיות של נתניהו לא פוגעות בי, אך השיקולים האישיים שלו פוגעים בכולנו. כבר בחודש מרץ הגשתי לממשלה תוכנית פעולה מפורטת למלחמה בקורונה תוך צמצום הפגיעה בפרנסה. הסיבה שנתניהו בחר לא ליישם את התכנית שהגשתי היא אך ורק שיקולים אישיים פוליטיים לא ענייניים.

“‏אילו האומץ לפעול למען אזרחי ישראל היה גובר על הפחד שלו מהצלחתי, כנראה שהיה נמנע סבל כלכלי, בריאותי ונפשי עצום ממיליוני אזרחי ישראל. הגיע הזמן להנהגה חדשה לישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות